• دوشنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402071711657
  • خبرنگار : 50182

شهردار کرمانشاه:

من و خانواده‌ام در کرمانشاه ساکن هستیم/ هر روز در محل کارم هستم

من و خانواده‌ام در کرمانشاه ساکن هستیم/ هر روز در محل کارم هستم

ایسنا/کرمانشاه شهردار کرمانشاه با رد ادعای عدم سکونت خود و خانواده‌اش در شهر کرمانشاه گفت: من به همراه همسرم در کرمانشاه ساکن هستیم و هر روز در شهرداری کرمانشاه در محل کارم هستم.

نادر نوروزی در گفت و گو با  ایسنا، در خصوص انتقادهایی که برخی اعضای شورای شهر در خصوص پروازی بودنش وعدم اسکان او و خانواده‌اش در شهر کرمانشاه مطرح کرده‌اند، گفت: منزل مسکونی‌ام در همین شهر است و طی این مدتی که شهردار بوده‌ام در همین شهر ساکن هستم.

وی افزود: طی این مدت قطعا ماموریت‌ها و مرخصی هایی داشته ام که هر بار نامه این ماموریت ها و مرخصی‌ها را هم به شورای شهر و هم به استانداری تحویل داده‌ام.

نوروزی در خصوص اسکان خانواده اش در کرمانشاه هم گفت: همسرم هم در کرمانشاه هستند و تنها فرزندم برای تحصیل در تهران است که نامه آن را هم از وزارت کشور گرفته‌ام.

وی افزود: هر روز با مردم در ارتباطم و در تمام جلسات استانداری و جلسات مربوطه شهرداری حضور دارم و مسئولین و مردم این شهر مرا هر روز می بینند.

اخیرا برخی اعضای شورای شهر کرمانشاه عنوان کرده بودند که شهردار کرمانشاه در این شهر سکونت ندارد و بر این اساس نمی تواند شهردار باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۷ ۲۱:۵۰

کرمانشاه دیگر قابل زندگی نیست پر چاله و چوله است

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۷ ۲۱:۵۱

سلام ایشون از بهترین شهرداریهای هست که کرمانشاه دیده است. مهم مدیریتش هست که عالی هست.

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۸ ۰۲:۱۸

واقعا فکری برای پیاده روها بکنید مخصوصا مسیر نواب،بازا اسلامی و...مغازه دارها هر کدام به اندازه یه مغازه جنس بیرون مغازه شون میذارن که واقعا رفت و آمد برای عابرین سخت میشه

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۸ ۰۸:۳۷

اگر قانون وجودداشته باشد باید تاکید میشود باید شهردار اهل و بچه همان شهرباشد زیرا هم با فرهنگ و هم با مشکلات شهر و هم از روی دلسوزی به شهر و مردمانش اشنایی داره و مردم هم برای او احترام قائلند

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۸ ۱۴:۵۷

خیلی وقت جدول کنار خیابانها رنگ نمیشن به نظافت شهر اصلا رسیدگی نمیشه جوبها خصوصا در تابستان بوی تعفن در تمام شهر پخش میکنن در فصل بارندگی هم به علت پاک نشدن جوبها پر میشن شاید شهردار کرمانشاه ساکن کرمانشاه نباشد.

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۸ ۱۶:۲۸

شرافتا کمی به خیابانها وکوچه ها برسید.آسفالت اکثرشان ویرانه..سطل اشغاله هام بشورید

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۸ ۱۵:۳۴

سلام .شهردار نادر نوروزی بزرگ شده کرمانشاه ساکن کرمانشاه و واقعا در این مدت عالی کار کرده اگر بزارن اقایان کارشو به نحو احسند انجام میده .اگر چوب لای چرخش نزارن

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۹ ۱۲:۰۷

سلام تعاون ۳ سری بزنید خودتان و وجدانتان ببینید وضع اسفالت و جدول گوشه خیابان رو ضمنا وضع آشعال دانها رو هم نگو...بالا غیرتا این باید وضع یه خیابان پر تردد باشه...کلا به شهردار بگید نیم نگاهی هم به این مناطق بدبخت بیچاره بندازه ..تشکر

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۹ ۱۵:۲۰

دقیقا با شما موافقم آخه دوستان مسئولی رو می‌خوان مثل اونی که طرح مونو ریل رو با پافشاری اجرا کرد فقط زخمی به چهره و بافت شهر وارد کرد بعدشم نیمه کاره ولش کرد باقیش دیگه بماند

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۸ ۲۲:۱۵

سلام خدمت همه ایشون اگه توی کرمانشاه زندگی میکنند احتمال زیاد محله های سی متری و مرکزی هستند که این همه مشکلات شهرک های دیگرو نمی بینند که جاده ها همشون داغون شده و پل های عابر حفاظ ندارن سطل آشغالا انگار از جنگ 8 سال دفاع مقدس برگشتن وضعیت شهر چند سال پیش خیلی خوب بود خیلی به زیباسازی شهر می‌رسیدن ولی الان فقط برای رفع تکلیف یه آسفالت داغون میارن میمال روی (خاک) که بگن آره اینجام آسفالت شد کمتر از یک ماه همون آسفالت همش میشه دست انداز! شهرداری فقط جاهایی که سرعت گیر ندارهو میبینه درجا یه سرعت گیر میزاره ولی اونجا که جاده خرابه اصلا نمی‌بینه همین چند ماه گذشته یکی از بستگان تو مسیر ورود به کرمانشاه از جاده بیستون چرخ ماشین میزنم تو یه چاله ماشین چپ می‌کنه الان رو تخت بیمارستانه کی میاد جوابگو باشه!؟

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۸ ۲۲:۵۲

آقای شهردار کرمانشاه ، این وضع خیابانها و کوچه های کرمانشاه اصلا قابل قبول نیست ، از لحاظ آسفالت و فضای سبز و پارک ، اگر شما شهردار هستید با جدیت بیشتری از زیر دستانتان کار و تلاش بخواهید ، لطفا به مناطق پایین شهر بیشتر توجه بفرمایید ، تمام این مردم که در این شهر زندگی میکنند باید به یک اندازه از خدمات شهرداری بهره مند شوند و فرقی بین محله های بالای شهر و پایین شهر نذارید ، لطفا شما خودتان مستقیما کار های زیر دستانتان و کارکنان را زیر نظر داشته باشید .

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۸ ۲۳:۰۸

واقعا خداوکیل کرمانشاه بهترین جای ایران برای زندگیست ولی متاسفانه خیابان وکوچه هاش ویزان من اسنپ کار کردم بجز منطقه ۲۲بهمن ونوبهار همش ویرانه ویران چرا رسیدگی نمیکنید

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۸ ۲۳:۳۳

داخل جوب و کانال های آب پر از آشغاله، مثلا رودخانه چم بشیر که از طرف طاق بستان میاد و به رودخانه قره سو میریزه ، پر از خروارها آشغاله و هر چه هم به ۱۳۷ زنگ میزنیم فایده ای نداره.شهرداری منتظره که باران بیاد و آشغاله با خودش به قره سو ببره .

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۹ ۰۰:۱۷

کرمانشا واقعا جمعیتش زیاد شده ترافیکش سرسام اوره ی فکری بحال وضعیت اسفالت و پیاده رو ها بکنین لطفا خواهشا

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۹ ۰۰:۱۷

کرمانشا واقعا جمعیتش زیاد شده ترافیکش سرسام اوره ی فکری بحال وضعیت اسفالت و پیاده رو ها بکنین لطفا خواهشا

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۹ ۰۶:۴۲

سلام لطفا آقای شهردار فکری هم برای کوچه های خاکی شهرک کرناچی بکنید

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۹ ۱۰:۳۰

چرا شهرداری با سد معبر مغازه دارها درسطح کل شهر اقدامی انجام نمیده واقعا تردد دریاچه روها معضلی شد برای مردم .

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۹ ۱۳:۵۳

بهترین شهرداری که داشته کرمانشاه، ایشون است شهردار کارکشته، وکارکرباتجربه

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۱ ۰۰:۵۴

عرض سلام و احترام کرمانشاه متاسفانه با انبوهی مشکلات بزرگ مواجه هست. از نظر حمل و نقل عمومی به جرات می‌تونم بگم جز ضعیف‌ترین شهرهای ایرانه. وضعیت زباله گردها و متکدیان هم اسفناکه. ای کاش نهادهای حاکمیتی این شهر فکری به حال وضعیتش بکنن.