• دوشنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402071711664
  • منبع : بازار

بهترین برندهای پارچه رو مبلی ترک و ایتالیایی

بهترین برندهای پارچه رو مبلی ترک و ایتالیایی

یکی از اصلی‌ترین اثاثیه هر منزلی که به طور قطع تعیین کننده دکوراسیون داخلی منزل است و نقش مؤثری بر زیبایی و نحوه چیدمان منزل شما دارد، مبلمان است. هر قدر مبلمان شما زیباتر و خاص‌تر باشد، به طور مستقیم بر کل فضای منزل شما تاثیر مضاعفی خواهد داشت. اما مهمترین عامل تعیین‌کننده زیبایی یک مبل، پارچه رو مبلی آن است. پارچه ها تعیین‌کننده جلوه اصلی و زیبایی مبلمان شما هستند که در هنگام انتخاب مبلمان نیز تاثیر بسزایی داشته و نقش اصلی را ایفا می‌نمایند.

بهترین‌های جنس پارچه رو مبلی کدام است؟

به گزارش ایسنا به نقل از وب‌سایت هیواهوم، در حال حاضر پارچه‌های شانل ترک از پر فروش‌ترین نوع پارچه های رو مبلی هستند که به طور گسترده‌ای در صنعت ساخت مبلمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. پارچه شانل یا شنل یکی از محبوب‌ترین نوع پارچه‌های مبلی است که انواع ترک و ایرانی آن در صنعت مبلمان به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار می گیرد. از بهترین و معروف‌ترین برندهای ترک می توان به برندهای مطرح زیر اشاره نمود:

Aydin

Kucukeler

از بهترین و با کیفیت‌ترین پارچه‌های مبلی در دنیا به پارچه‌های ایتالیایی نیز می‌توان اشاره کرد. طرح‌های خاص و بسیار زیبای مدل‌های ایتالیایی در کنار دوام بسیار بالای آنها زبانزد می‌باشد. دو مورد از برترین برندهای ایتالیایی عبارتند از:

Rubeli

Zoffany

این پارچه ها علاوه بر طراحی خاص و جذاب خود بسیار نرم و راحت و در عین حال مقاوم نیز می‌باشند. همچنین طرح‌ها و رنگبندی‌های متنوع آن موجب گردیده تا با هر نوع دکوراسیونی به خوبی تطبیق پیدا کنند. اما از باکیفیت‌ترین نوع آنها پارچه‌های شنل ترک می‌باشد که در ساخت مبل‌های با کیفیت و روکش صندلی‌ها و پاف‌ها مورد استفاده قرار می گیرد.

پس از ترکیه و فرانسه کشورهایی نظیر فرانسه، انگلیس و امریکا از تولید کنندگان برتر پارچه مبلی می‌باشند. اما شناخته شده ترین نوع در میان موارد ذکر شده در ایران، پارچه های ترک و ایتالیایی می باشند.

 اگر بخواهیم از لحاظ نوع و جنس پارچه ها، بهترین نوع را برای روکش مبلمان انتخاب کنیم، در خصوص مبلمان استیل (سلطنتی) می توان به پارچه‌های ابریشم، ساتن و ساتن با گل‌های داماس اشاره نمود. همچنین پارچه های مخمل در ساخت مبلمان استیل بسیار به کار می روند که خود دارای انواع مختلفی می باشند. بطور مثال پارچه‌های مخمل شاین، مخمل ساده و ... پارچه‌های ابریشمی (سیلک) با تراکم بالا نیز یکی از پر کاربردترین و رایج ترین مدل ها می باشند که هم نوع ایرانی و هم نوع ترک آنها به طور گسترده ای در صنعت ساخت مبلمان به ویژه مبل های استیل و سلطنتی، همچنین انواع مبلمان کلاسیک کاربرد دارند.

پارچه های رو مبلی ترک

از بهترین و خاص‌ترین پارچه‌های رو مبلی می‌توان به پارچه‌های ترک و ایتالیایی اشاره نمود. بهترین برندهای پارچه رومبلی ها که در ایران نیز مورد استفاده قرار می گیرند، از شرکت های ترک و ایتالیایی می باشند. طراحی منحصر به فرد، تولید با استفاده از آخرین فناوری‌های روز دنیا و پیگیری سریع روند مد در دنیا و پیاده‌سازی آن در رنگبندی و طرح های جدید و ارائه سریع آن به مشتریان موجب گردیده تا پارچه رو مبلی های ترک و ایتالیایی حرف اول را در دنیا بزنند. 

بهترین برندهای پارچه رو مبلی ترک و ایتالیایی

پارچه رو مبلی ترک برند Aydin

آیدین، یکی از مهمترین و بزرگ‌ترین تامین کنندگان پارچه ترکیه می باشد. این مجموعه در طراحی پارچه‌های رو مبلی خود از میراث اصیل آناتولی الهام گرفته است. Aydin با کیفیت‌ترین پارچه‌ها را به همراه مجموعه‌ای غنی از رنگ ها و طرح‌ها مطابق با سلایق مختلف و طرح های به روز طراحی و تولید می نماید.  یکی از برتری‌های این کمپانی نسبت به برندهای مشابه، پیگیری مداوم روند مد روز در دنیا می باشد. در نتیجه در سریع ترین زمان ممکن پارچه های جدید مطابق با مد روز در دکوراسیون داخلی را تولید و به مشتریان خود ارائه می نماید. پارچه‌های تولید شده در این مجموعه بسیار با کیفیت، با اصالت و همراه با طراحی منحصر به فرد است. در رنگ بندی آن نیز از ترکیب رنگی های خاص و متفاوت استفاده شده است که جلوه ای خاص به محیط می بخشد. مجموعه آیدن با بیش از ۶۰ سال تجربه دارای طیف متنوع و وسیعی از الگو ها و طرح‌های بی نظیر در پارچه‌های خود می باشد. این مجموعه طیف وسیعی از گزینه‌های رنگی پارچه های بافته شده، تار بافته و مخمل را ارائه نموده است که با ترکیب آخرین فناوری‌های روز دنیا با هنر طراحی پارچه، رنگ و نوآوری‌های منحصر به فرد خود تولید نموده است.

یکی از بهترین برنده پارچه مبلی ایتالیایی

پارچه‌ های زوفانی از مجلل‌ترین نوع پارچه های مورد استفاده برای مبلمان استیل ایتالیایی هستند که دارای طیف وسیعی از طراحی‌های منحصر به فرد می باشند. مشخصه اصلی این محصولات دارا بودن گلدوزی‌های زیبا و پر جزئیات است که با هنر دست هنرمندان این صنعت تزئین شده اند. انواع پارچه های ساتن پشمی، مخمل‌های تزئین شده و دشت‌های بوکل هر پارچه از برند Zoffany را به یک اثر هنری مجلل و درخشان مبدل نموده است.  پارچه‌های برند روبلی ایتالیا ترکیبی از سادگی و ترکیب هنرمندانه رنگ ها است. Rubelli با رفع عیوب بسیار جزئی در ماشین های بافندگی توانسته است ظریف ترین پارچه های دنیا را خلف نماید. کالکشن ۲۰۲۳ این مجموعه که توسط Matteo Nunziati طراحی شده است، با الهام از طراحی سال‌های پس از جنگ جهانی دوم در ایتالیا طراحی و خلق گردیده است. این پارچه های زیبا دارای اشکالی نرم، سینوسی، گرد و محصور است. 

بهترین برندهای پارچه رو مبلی ترک و ایتالیایی

پارچه رومبلی های پنبه ای

از برترین انواع پارچه‌های رومبلی که در اکثر برندهای مطرح نیز تولید می گردد، انواع پنبه ای است. پارچه‌های پنبه ای در کنار راحتی و قیمت مناسبی که دارند در برابر سایش و رنگ پریدگی بسیار مقاوم هستند. دوام بالای آنها در مدت زمان طولانی استفاده و مقاومت در برابر عوامل خارجی و شستشو موجب گردیده پارچه‌های مبلی پنبه ای در مبلمان راحتی به طور گسترده‌ای به کار گرفته شوند.

هیواهوم

صنایع چوبی راش(مجموعه هیواهوم) یکی از تولیدکنندگان برجسته انواع مبلمان استیل با استفاده از جدیدترین، با کیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین‌های پارچه‌ مبلی‌های سلطنتی و لاکچری می‌باشد. این مجموعه از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان مبل در ایران است که با بیش از ۱ قرن تجربه و سابقه ای درخشان در تهران فعالیت می‌کند. جهت مشاهده محصولات این مجموعه از وب‌سایت هیواهوم به نشانی www.hivahome.com بازدید فرمائید. این مجموعه آثار نفیس و با کیفیتی با تلفیق صنعت و ماشین آلات پیشرفته خارجی و هنر دست اساتید برجسته تولید می‌نماید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha