• دوشنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402071711715
  • خبرنگار : 71649

رضاییان: بیایید مانند مراکشی‌ها متحد شویم

رضاییان: بیایید مانند مراکشی‌ها متحد شویم

مدافع تیم ملی معتقد است مردم و رسانه‌ها فاصله زیادی با تیم ملی دارند و نیاز است همدلی به وجود بیاید.

به گزارش ایسنا، رامین رضاییان در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال درباره شرایط این اردو اظهار کرد: ما نیاز داریم بازی‌های دوستانه زیادی انجام دهیم و هر چه بیشتر بازی کنیم، شرایط بهتری پیدا می‌کنیم. شاید با حریفانمان در جام ملت‌ها هم بازی کنیم و این به نظر من به تیم ملی کمک می‌کند. امیدوارم تیم روند خوبی پیدا کند.

بیایید مانند مراکشی‌ها متحد شویم

او ادامه داد: در رقابت‌های گذشته فاصله تیم ملی با مردم و رسانه‌ها خیلی زیاد بود و خواهش می‌کنم بیاییم این یک بار را کنار هم باشیم. یک بار هم شده در یک دوره از مسابقات همه با هم باشیم. مراکش به خاطر حس مردم به تیم ملی و اتحاد یک کشور باعث شد تا نیمه نهایی برود. هر دلخوری و کم و کاستی وجود دارد کنار بگذاریم. مثبت صحبت کنیم و منفی حرف نزدیم.

مسی و رونالدو در اواخر فوتبالشان هستند

مدافع تیم ملی درباره شانس ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: شکی نیست که ما در خیلی چیزها عقب هستیم اما ما با بهترین تیم‌ها بازی کردیم و خوب بودیم. ما با یک تیم یکدل و یکدست می‌توانیم موفق شویم. رونالدو و مسی دیگر اواخر فوتبالشان است و فاصله میان دیگر فوتبالیست‌ها زیاد نیست. بیشتر کار گروهی مهم است و این بازیکنان خیلی وقت است کنار هم هستند. نیاز به انرژی و یک دل بودن داریم. من خیلی وقت‌ها حس می‌کردم با مردم فاصله وجود دارد و واقعا اذیت می‌شدم. ما از نظر امکاناتی عقب هستیم اما از نظر فوتبالی فاصله زیادی با کشورهای دیگر نداریم.

حاضرم چمن خوب باشد و خیلی چیزها نداشته باشم

او ادامه داد: مطمئنم چیزهای کوچک در موفقیت تیم خیلی مهم است. ما به هر حال یک چمن خیلی خوب اینجا داریم و وقتی این چمن را می‌بینیم کیف می‌کنم. با همت آقای قلعه‌نویی آبیاری زمین جوری بود که شرایط مساعد زمین حفظ شد. زمین شماره دو کمپ را ببینید که چگونه شده است. زمین چمن خیلی موثر است. ما فوتبالیست‌ها عاشق پاس دادن و زمین‌های خوب هستیم. در چنین زمین‌هایی می‌شود فوتبال خوب بازی کرد. من حاضرم زمین خوب باشد اما خیلی چیزها نداشته باشم.

رضاییان درباره احتمال تقابل تیم ملی با قطر و کارلوس کی روش در تورنمنت پیش رو و همچنین جام ملت‌های آسیا گفت: ما پله پله جلو می‌رویم. در این‌که آقای کی‌روش برای ایران زحمت کشیده شکی نیست اما نمی‌توان پیش بینی کرد چه اتفاقی رخ می‌دهد. امیدوارم شرایط تیم ما خوب پیش برود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha