• دوشنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402071711781
  • خبرنگار : 50650

نماینده ولی فقیه در استان فارس:

روحانیت میان مردم و مسئولان ارتباط برقرار کند

روحانیت میان مردم و مسئولان ارتباط برقرار کند

ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه روحانیت باید در فضای خودمانی‌تر با بدنه دانشگاهی ارتباط برقرار کند، گفت: نقش روحانیت این است که بین بدنه مردم و دانشجویان با مدیران ارتباط برقرار کند.

به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام امروز، ۱۷ مهرماه در نشست صمیمانه با مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان فارس گفت: نگاه اساسی در انقلاب این بود که روحانیت نقش‌آفرینی در مسائل کشور داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خطاب به میهمانان این نشست بیان کرد: اگر وظیفه ذاتی که به عنوان نهاد نمایندگی در دانشگاه‌ها دارید خوب انجام شود در جهات دیگر هم موفق‌تر خواهید بود و برای این کار نیاز است که روحانیت در یک فضای خودمانی‌تر با بدنه دانشگاهی ارتباط برقرار کند.

وی، محیط دانشگاه را همچون یک رودخانه در حال حرکت دانست و تصریح کرد: نقش روحانیت این است که بین بدنه مردم و دانشجویان با مدیران ارتباط برقرار کند.

امام جمعه شیراز اظهار کرد: اگر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بخش خانواده موفق عمل کرده است این کار را با بدنه کارشناسی همراه در مجموعه دانشگاه انجام داده است که در تمام موارد باید ساختار دانشگاه و بدنه مدیریتی، کارشناسی و آموزشی دانشگاه با مجموعه نهاد رهبری در دانشگاه همراه باشد تا موفقیت حاصل شود.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین حمید مقامی با اشاره به اهمیت ارتباط و جلسات مشترک بیشتر بین مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با نماینده ولی فقیه در استان فارس، اضافه کرد: مجموعه نهاد رهبری در دانشگاه‌ها آمادگی هرگونه همکاری با دفتر امام جمعه دارد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان فارس با بیان اینکه بخش اعظم استان از مراکز آموزش عالی تشکیل شده است، افزود: مجموعه نهاد رهبری در دانشگاه‌ها تمام تلاش خود را می‌کند تا برنامه‌های جذاب‌تر و متنوعی را در دانشگاه اجرا کنند و پاسخگوی نیاز جامعه دانشگاهی باشند تا ارتباط موثر روحانیت با دانشگاهیان شکل بگیرد. 

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha