• دوشنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۲ / ۱۸:۵۲
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402071711811
  • خبرنگار : 50210

شهردار اراک انتخاب شد

شهردار اراک انتخاب شد

ایسنا/مرکزی علیرضا محمودی به عنوان شهردار اراک انتخاب شد و جهت بررسی و تایید به وزارت کشور معرفی خواهد شد.

داوود قربانی رییس شورای شهر اراک امروز، ۱۷ مهرماه ۱۴۰۲ در صحن رسمی شورا گفت: طبق ماده ۸۰ قانون، شورا اختیار دارد که سه ماه قبل از انتخاب شهردار، یک نفر را به عنوان سرپرست انتخاب کنند و پس از استیضاح دکتر کریمی، مجتبی قاسمی به عنوان سرپرست برای سه ماه اخیر انتخاب شد که عملکرد خوبی داشت.

وی با بیان اینکه قاسمی طی سه ماه گذشته فعالیت‌های موثری در بازگشایی خیابان سید الشهدا، تملکات موجود در پروژه ۲۴ متری و پروژه دره نورالشهدا داشت، گفت: با توجه به اتمام مهلت قانونی، لازم است که برای تمدید و ادامه سرپرستی وی در شهرداری و انتخاب شهردار رای گیری صورت گیرد.

قربانی تصریح کرد: اعضای شورا در خصوص انتخاب شهردار به یک جمع‌بندی رسیده است.

وی در واکنش به صحبت‌های دبیر شورای شهر در خصوص انتخاب گزینه شهرداری(علیرضا محمودی) گفت: بخشی از موارد مطرح شده از سوی آقای غفاری پاسخ دارد که به دلیل جلوگیری از تکدر خاطر از ارائه پاسخ خودداری می‌کنم، البته اخذ تمام تصمیمات شورا با اکثریت آرا انجام می‌شود و حتی آقای محمد عسگری شب گذشته، علیرضا محمودی را بر انتخاب خود، برتر دانست و این گذشت، وفاق خوبی در بین اعضا ایجاد کرد.

رییس شورای شهر اراک تصریح کرد: انتخاب شهردار یکی از وظایف ذاتی شورا است و افراد حقیقی و حقوقی اجازه دخالت در این وظیفه ذاتی را ندارند، رای مردم وظیفه سنگینی را به دوش اعضای شورا قرار داده است و تلاش داریم که یک شهردار انقلابی، مومن، جهادی و سالم را انتخاب کنیم تا خدمت حداکثری به شهر صورت گیرد.

به گزارش ایسنا، در جلسه امروز صحن، انتخاب علیرضا محمودی به عنوان شهردار اراک به رای گذاشته شد که در نهایت از ۱۱ رای ماخوذه ۱۰ نفر به محمودی رای دادند.

با توجه به اینکه پست شهرداری برای محمودی باید توسط وزارت کشور تایید و حکم صادر شود، شورا مجتبی قاسمی را به عنوان‌ سرپرست شهرداری اراک انتخاب کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۹ ۱۰:۲۶

آقای شهردار جدید لطفا کاری برای خیابان بندی‌امام وملک انجام دهید