• دوشنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۲ / ۲۰:۰۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402071711829
  • خبرنگار : 50532

اعضای هیئت اجرایی انتخابات شهرستان مرزی آستارا انتخاب شدند

اعضای هیئت اجرایی انتخابات شهرستان مرزی آستارا انتخاب شدند

ایسنا/گیلان هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آستارا با حضور معتمدین مردم و هیئت نظارت بر حوزه انتخابیه این شهرستان مرزی استان گیلان تشکیل شد.

اعضای هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آستارا عصر امروز، دوشنبه طی رای گیری که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، انتخاب شدند.

براساس رای گیری به عمل آمده از میان ۲۹ نفر از افراد معتمد شهرستان که با تایید هیئت نظارت بر انتخابات آستارا انتخاب شده بودند، آقایان حسن ضارب، جاوید لقمان نیا، حسن ملکی اسبوئی، اورنگ استقامت، عادل نیرو دل، توکل مافی، محمد داوری و فاضل تعلیمیان به عنوان اعضای اصلی و آقایان بهبود معاشکار، سید شفاعت نیکخواه شیرآباد، ناصر صالحی آقبلاغ، ارژنگ کرمیانی و عادل ظفری به عنوان اعضای علی البدل در هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در آستارا عضویت خواهند داشت.

همچنین انتخابات اعضای اصلی و علی البدل هیئت اجرایی بخش لوندویل شهرستان آستارا نیز برگزار شد.

فرماندار آستارا در جلسه تعیین اعضای هیئت اجرایی ستاد برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که با حضور رئیس دادگستری، اعضای هیئت نظارت و رئیس اداره ثبت احوال برگزار شد با بیان اینکه تاکنون ۵۲ داوطلب از حوزه انتخابیه آستارا پیش ثبت نام کرده‌اند و تمامی مراحل انتخابات از جمله ثبت نام نهایی داوطلبان و همچنین بررسی صلاحیت ها در زمان های مشخص شده انجام خواهد شد، اظهار کرد: هدف همه برگزارکنندگان انتخابات تلاش برای امنیت و سلامت انتخابات و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

اعضای هیئت اجرایی انتخابات شهرستان مرزی آستارا انتخاب شدند

محمدرضا شهاب زاده با اشاره به اینکه وظیفه شرعی و قانونی همه اعضای برگزار کننده انتخابات این است که یک انتخابات سالم برگزار شود، گفت: برگزارکنندگان نباید از چیزی بجز مفاد صریح قانونی و اصل های انتخابات پیروی کنند.

وی افزود: برگزاری مطلوب، قانونمند و امانتدارانه انتخابات مطالبه مقام معظم رهبری از مجریان انتخابات است و ما باید بر اساس قانون و تکلیف شرعی و با یک تیم برگزاری انتخابات و جمع مقتدر و سالمی که داریم در این زمینه بیش از پیش بکوشیم.

فرماندار آستارا برگزاری باشکوه و قانونمند انتخابات را نیازمند همکاری ناظران و مجریان انتخابات دانست و بیان کرد: همه دست اندرکاران انتخابات باید برای تحقق حماسه سیاسی در روز انتخابات نقش آفرینی کنند.

به گزارش ایسنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۵ هزار نفر جمعیت در دو بخش مرکزی و لوندویل در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده و از یک کرسی در مجلس شورای اسلامی برخوردار است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ۱۱ اسفندماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اعضای هیئت اجرایی انتخابات شهرستان مرزی آستارا انتخاب شدند

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha