• دوشنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۲ / ۲۰:۳۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402071711849
  • خبرنگار : 50237

فرزند شهید خلبان محمدرضا کرم:

کنکره‌ها گلدسته‌هایی هستند که اذان شهادت را هر روز به گوش می‌رسانند

کنکره‌ها گلدسته‌هایی هستند که اذان شهادت را هر روز به گوش می‌رسانند

ایسنا/همدان فرزند شهید خلبان محمدرضا کرم گفت: کنگره‌ها و یادواره‌ها چه کوچک و چه بزرگ گلدسته‌هایی هستند که اذان شهادت و راه امام حسین(ع) را هر روز به گوش می‌رسانند.

کرم شامگاه دوشنبه، ۱۷ مهر در دومین شب کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان، اظهار کرد: شهدا و زنده نگه داشتن نام و یاد و راه شهدا با شکوه بوده و به راستی نسیم حیات‌بخش شهدا که می‌وزد، دل و جان آدمی زنده می‌شود، شهدا به ما احتیاج ندارند، ما به آنها احتیاج داریم.

وی با بیان اینکه خلبان شهید مفقودالاثر محمدرضا کرم در تاریخ ۵ مهر ۱۳۵۹ برای همیشه آسمانی شد، افزود: در مجالس و یادواره‌های با نام شهدا خود شهیدان میزبان هستند و شما را به اینجا دعوت کرده و خیر مقدم می‌گویند.

فرزند شهید مفقودالاثر محمدرضا کرم اضافه کرد: کیست که نداند عظمت امروز اسلام مدیون و مرهون خون سرخ شهیدان راه خداست، همان کسانی که آگاهانه و مخلصانه در جبهه‌های گوناگون به خون غلتیدند و عزت و افتخار آفریدند.

کرم با بیان اینکه کنگره شهدا یک برنامه نمایشی و ظاهری نیست، ادامه داد: کنگره‌ها و یادواره‌ها چه کوچک و چه بزرگ گلدسته‌هایی هستند که اذان شهادت و راه امام حسین(ع) را هر روز به گوش می‌رسانند.

وی اعلام کرد: جایگاه جهاد مردم استان همدان در انقلاب و حماسه‌های دیگر برجسته بوده و گواه آن ۸۰۰۰ شهید و ۱۸ هزار و ۵۰۰ جانباز و بیش از ۱۰۰۰ آزاده قهرمان است و باب شهادت و جهاد همیشه در دیار الوند باز بوده و تاریخ سرخ استان این موضوع را گواهی می‌دهد.

این فرزند شهید بیان کرد: امروز همه می‌دانند که بنا به فرمایش پیام آور رحمت و معرفت، دانش ایرانیان به ثریا رسیده و ایران امروز از همیشه قدرتمندتر و ایستاده‌تر بوده و اینجا دیار دانش و عرفان و اخلاق و دین است.

وی تأکید کرد: بر ۱۷۶۰ شهید گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان همدان درود می‌فرستم و بار دیگر با آرمان‌های متعالی و مقدس امام خمینی(ره) و جانشین بر حقش مقام معظم رهبری پیمان می‌بندیم که ننشینیم و راه شهیدان را ادامه دهیم و از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی جانانه دفاع کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha