• دوشنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۲ / ۲۲:۲۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402071711882
  • خبرنگار : 50200

شهردار تنکابن خبر داد:

ساخت «پل طبیعت» بر روی رودخانه چشمه‌کیله

ساخت «پل طبیعت» بر روی رودخانه چشمه‌کیله

ایسنا/مازندران شهردار تنکابن از ساخت گذرگاه عابر پیاده موسوم به «پل طبیعت» بر روی رودخانه مرکزی شهر خبر داد و گفت: این پیاده‌راه در حدفاصل پل تاریخی چشمه‌کیله تا ساحل دریا احداث شده و ۲ پارک حاشیه رودخانه را به یکدیگر متصل می‌کند.

محمدابراهیم لاریجانی در گفت‌وگو با ایسنا از عقد قرارداد با یک شرکت مهندسی یاد و اظهار کرد: در برنامه‌ریزی و سیاست‌های مدیریت شهری تنکابن، طراحی و ایجاد محور گردشگری شهری به عنوان یکی از راهبردهای توسعه در دستور کار شهرداری تنکابن قرار دارد.

لاریجانی افزود: مجموعه اقداماتی نظیر ساماندهی دو طرف رودخانه چشمه‌کیله، مرمت ساختمان‌های قدیمی قرینه ورودی خیابان امام‌(جنب پل تاریخی)، ایجاد پیاده‌راه خیابان‌های عطار و شهریار، مرمت عمارت کهن شهرداری و برخی دیگر با هدف ساماندهی و احیای برخی از عناصر «محور گردشگری شهری» در دستور کار شهرداری تنکابن قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ساخت این گذرگاه عابر پیاده در برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تنکابن نیز به تصویب رسید، خاطرنشان کرد: در نهایت با برگزاری مناقصه و طی قراردادی با شرکت مهندسی مشاور جاوید سازان عماد، کار مطالعه و طراحی این پل آغاز و بزودی وارد فاز اجرایی خواهد شد.

شهردار تنکابن در پایان تاکید کرد: پل مذکور علاوه بر ماهیت ترددی برای عابران پیاده، به عنوان نماد و اِلِمان شهر تنکابن در نظر گرفته شده و کارکرد تفریحی و توریستی خواهد داشت که در حد فاصل پل تاریخی چشمه‌کیله تا ساحل دریا ساخته خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۸ ۱۴:۳۷

با درود لطفا در امتداد رودخانه چشمه کیله بویژه بعد از پل دوم شهر یعنی پل جانبازان تا کمربندی بزرگامکانات گردشگری را فراهم کنید همجنین استحکام مسیر رودخانه درمواقع سیل وبارانهای شدید را فراهم نمایید به فکر جمع اوری سگهای شهر هم باشید سپاس از شهر داری تنکابن

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۹ ۰۳:۲۳

جناب قربانی این ما انسانها هستیم که وارد زیستگاه حیوانات شدیم حالا شما اومدی میگی سگهارو جمع کنید؟جمع کنند این طفلیهارو کجا ببرند؟ مگه شهرداری ب اینها رسیدگی میکنه که جمع کنه؟

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۰ ۱۸:۳۷

آرتمیس، سگها ناقل بیماری هستند و ممکنه کلی مشکلات دیکه پیش بیارن، من هم حیوانات را دوست دارم ولی باید سامان دهی بشن، شهر که جنگل و باغ وحش که نیست.

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۹ ۲۱:۳۸

جناب قربانی تنها راه رهایی از بحران سگ های ولگرد فقط راه قدیمی یعنی حذف فیزیکی هست وتمام

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۰ ۰۶:۵۳

پل احداث بشود که خیلی جالب می‌شود. اما پل ساخته شده(چشمه‌کیله) را شهرداری به سنگلاخ تبدیل کرده و متوجه نیست که باید به حالت اول برگردانده شود تا اتومبیل آسیب نبیند.

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۰ ۱۰:۲۵

شهردار محترم تنکابن پل برای خودرو احداث کنید تا معضل ترافیک شهر کم شود و در ضمین فکری برای پل ویبره چشمه کیله کنید

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۰ ۱۸:۳۴

۰طرحش مثل پل طبیعت کلگری هست؟