• سه‌شنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۷
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402071812065
  • خبرنگار : 71610

مقام صهیونیست: ورود حزب‌الله لبنان به نبرد کارمان را دشوار می‌کند

مقام صهیونیست: ورود حزب‌الله لبنان به نبرد کارمان را دشوار می‌کند

مسؤول پرونده اسرا و مفقودین رژیم صهیونیستی در نوار غزه در سخنانی به شدت نسبت به ورود حزب‌الله لبنان به نبرد «طوفان الاقصی» ابراز نگرانی کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری العهد، «گال هیرش» ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی که به تازگی از سوی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم به عنوان مسؤول پرونده اسرا و مفقودین در نوار غزه منصوب شده است نسبت به تحولات دوشنبه شب در مرزهای لبنان و شمال فلسطین اشغالی ابراز نگرانی کرد.

وی با هشدار نسبت به احتمال ورود حزب‌الله لبنان به نبرد «طوفان الاقصی» گفت: ورود حزب‌الله به نبرد، صحنه را تغییر خواهد داد.

وی در این باره افزود: ما باید هرکاری که می‌توانیم را انجام دهیم تا مانع از چنین چیزی شویم چراکه در صورت چنین اتفاقی نبرد برای ما به شدت دشوار خواهد شد.

این مسؤول صهیونیست پس از آن نسبت به احتمال ورود حزب‌الله به نبرد ابراز نگرانی کرده است که مرزهای لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی عصر و شب دوشنبه شاهد تنش و درگیری بود و بالگردهای رژیم صهیونیستی چند برج دیده‌بانی حزب‌الله و مناطقی را در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان در این باره اعلام کرد که درپی حملات رژیم صهیونیستی سه تن از رزمندگان آن به نام‌های «حسام محمد إبراهیم»، «علی رائف فتونی» و «علی حسن حدرج» به شهادت رسیدند.

مقام صهیونیست: ورود حزب‌الله لبنان به نبرد کارمان را دشوار می‌کند

پس از این حمله حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در پاسخ به این جنایت چند منطقه در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

در بیانیه حزب الله در این باره آمده است: پس از شهادت سه برادر مجاهد درپی حملات رژیم صهیونیستی به شهرها و روستاهای لبنان، گروه‌های مقاومت اسلامی در واکنش اولیه به پادگان «برانیت» که مرکز فرماندهی لشکر الجلیل است، حمله کردند. پادگان «آویویم» که مرکز فرماندهی تیپ وابسته به گردان غربی ارتش دشمن است نیز با استفاده از موشک‌های هدایت شونده و خمپاره به آنها هدف قرار گرفت و تلفاتی را در صف نیروهای رژیم اشغالگر برجای گذاشت.

پس از این حمله منابع خبری عبری اذعان کردند که «علیم سعد» جانشین فرمانده تیپ ۳۰۰ در لشکر الجلیل در جریان درگیری در مرز لبنان و فلسطین اشغالی به هلاکت رسید.

طبق گزارش این رسانه‌ها، پنج نظامی دیگر صهیونیست نیز مجروح شدند.

رژیم صهیونیستی با انجام خشن‌ترین حملات هوایی، دریایی و زمینی، جنگ وحشیانه خود را در نوار غزه عمیق‌تر کرده و صدها شهید و هزاران زخمی بر جای گذاشته است.

فرمانده شاخه نظامی حماس صبح شنبه (۱۵ مهر) و پس از حملات گسترده راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی در اطراف غزه، آغاز عملیات «طوفان‌ الاقصی» را اعلام کرد.

درگیری‌ها امروز (سه‌شنبه) در چهارمین روز از عملیات طوفان الاقصی توسط گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) علیه اشغالگران بین نیروهای رژیم صهیونیستی و مبارزان مقاومت فلسطین در مناطقی در داخل اراضی اشغالی ادامه دارد و صهیونیست‌ها نیز به حملات خود به مناطق مختلف نوار غزه ادامه می‌دهند که منجر به شهادت غیرنظامیان بی‌دفاع و تخریب منازل، بیمارستان‌ها و مساجد شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha