• سه‌شنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۴
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402071812149
  • خبرنگار : 50635

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان:

تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی با شرکت گاز هرمزگان منعقد شد

تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی با شرکت گاز هرمزگان منعقد شد

ایسنا/هرمزگان تفاهم نامه همکاری بین دو دستگاه جهاد دانشگاهی استان هرمزگان و مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان، منعقد شد.

احمد زاهری ظهر امروز (هجدهم مهرماه) در آئین امضای این تفاهم نامه ضمن تشریح فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اشتغال بر استفاده از ظرفیت‌های موجود استانی و ملی این نهاد در پیشبرد اهداف سازمانی شرکت گاز تاکید کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان، افزود: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی و دانش بنیان دارای ظرفیت‌های متنوع و متعددی در حوزه‌های آموزش، پژوهش، فرهنگی و اشتغال و کارآفرینی است.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی، آگاه‌سازی و آموزش دو ضلع اصلی زیربنای فرهنگ سازی هستند، بیان کرد: جهاد دانشگاهی با فعالیت ایسنا در حوزه اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه بسیار فعال و مؤثر بوده و همچنین حوزه آموزش جهاددانشگاهی که بسیار فعال در حال حرکت است؛ این دو حوزه نقش مهمی در فرهنگ سازی جامعه دارند.

علی ذاکری، مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان نیز در این آیین، فرصت همکاری با جهاددانشگاهی استان را به لحاظ وجود ظرفیت‌های علمی و پژوهشی موجود راهکاری برای ارتقای خدمات در شرکت گاز، عنوان و بر استفاده از این توان تاکید کرد.

گفتنی است؛ این تفاهم نامه با هدف افزایش استفاده از زیرساخت های جهاد در راستای توسعه هدف مند ارائه خدمات گازرسانی  به شهروندان استان هرمزگان، افزایش و ارتقای علمی و فناوری در صنعت گاز جهت ایجاد ظرفیت جذب، توسعه فناوری های اولویت دار صنعت  گاز و انرژی های تجدید پذیر و بکارگیری آنها در صنعت گاز و حمایت از پژوهش های مساله محور و تجاری سازی پژوهش و فناوری بر حسب نیاز و استفاده بهینه و متقابل از ظرفیت ها و امکانات علمی آموزشی و توسعه همکاری های علمی تحقیقاتی و فناورانه بین شرکت گاز و جهاد به منظور برطرف ساختن نیازها، پیشبرد برنامه ها و فعالیت های مکمل و مشترک و آینده سازی علمی، تحقیقاتی و فناورانه منعقد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha