• چهارشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۲ / ۰۷:۰۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402071812489
  • خبرنگار : 71560

نتانیاهو پیاده نظام شد

نتانیاهو پیاده نظام شد

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ملت فلسطین از لحاظ فکر تکنولوژی و ساخت تسلیحات جلوتر از بسیاری ملت‌ها بوده و  قطعا جریان مقاومت دارای استقلال فکری و سیاسی است.

سید سلمان ذاکر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره عملیات طوفان‌الاقصی، بیان کرد: فلسطین، حماس و مقاومت از جهت فکر تکنولوژی و ساخت ادوات و تسلیحات نظامی خیلی جلوتر از برخی کشورها هستند. از جهت بصیرت خیلی بالاتر از سایر مردم برخی از کشورهای دنیا هستند. مردم فلسطین در جهت حفاظت از خاک خود و تعصبی که به وطن و دین خود دارند محکم تز از تصور دیگران هستند.

وی با بیان این‌که «نتانیاهو سوار بر یک اسب بازنده شده» گفت:  امروز دیگر اسبی برای نتانیاهو باقی نمانده و دیگر پیاده نظام است و باید تسلیم شده و حقوق ملت فلسطین را بدهد.

نتانیاهو؛ پیاده نظام

پیش از این حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی مسئله فلسطین و غصب و بیرون راندن ملتی از خانه‌های خود و شکنجه و کشتار آن‌ها را مسئله اولِ چند ده سال اخیر دنیای اسلام خوانده و هشدار داده بودند: «نظر قطعی جمهوری اسلامی این است دولت‌هایی که قمار عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را سرمشق کار خود قرار دهند، ضرر خواهند کرد چرا که این رژیم رفتنی است و آنها در حال شرط‌بندی روی اسب بازنده هستند.»

نتانیاهو؛ پیاده نظام

ذاکر هم‌چنین در ادامه این گفت‌وگو اظهار کرد: پتانسیل انجام چنین عملیاتی در جوانان فلسطین و لبنان است. ما دیدیم در سوریه چگونه مقاومت کردند. سردار سلیمانی‌ها در فلسطین و سوریه رویش پیدا کرده است. این قدرت در ذات اسلام است. از سوی دیگر شاگرد سیاست های رهبری در مکتب اسلام بوده اند. در زیر پرچم دین و قرآن بزرگ شدند. جریان مقاومت استقلال فکری و سیاسی دارد.

نتانیاهو؛ پیاده نظام
سید سلمان ذاکر

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سیاست مقاومت هیچ گاه افول پیدا نمی‌کند. این پتانسیل مقاومت روز به روز توسعه پیدا کرد طوری که کل خاک فلسطین باز پس گرفته شود. در عملیات طوفان الاقصی صهیونیست ها با آن گنبد آهنینی که مدعی بودند و آن تکنولوژی سنگینی که داشتند توانستند جلوی حماس را بگیرند. این نشست شکست است که مردم فلسطین به قلب اسرائیل نفوذ کرده و صدها صهیونیست را اسیر کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha