• چهارشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۲ / ۰۰:۱۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402071912760
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان تاکید کرد:

پیگیری دستور وزیر کشور در خصوص تخلیه بلوک های ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان

پیگیری دستور وزیر کشور در خصوص تخلیه بلوک های ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان

ایسنا/سمنان  استاندار سمنان بر لزوم پیگیری دستور وزیر کشور در خصوص تخلیه بلوک های ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر توسط فرماندار شهرستان تاکید کرد.

سیدمحمدرضا هاشمی بعدظهر ۱۸ مهر در جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: بانک‌های عامل استان باید به تعهدات خود در قبال پرداخت تسهیلات مسکن عمل و با جدیت این روند را پیگیری کنند.

این مقام ارشد استانی با اشاره به نقش بنگاه ها در افزایش قیمت مسکن تصریح کرد: نظارت بر بنگاهها افرایش یابد و با متخلفان به شدت برخورد شود.

استاندار سمنان افزود: اولویت کار دولت ، تامین مسکن برای متقاضیان و واجدین شرایط است و از این رو لازم است تمام دستگاههای متولی همکاری کافی را در جهت تحقق این امر انجام دهند.

هاشمی همچنین شامگاه ۱۸ مهر در جلسه بررسی مسائل و مشکلات محله سرداران شهید عنوان کرد: مردم‌ استان مردم متدین و دینداری هستند که خدمت به این مردم جزو وظایف ما است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت مردمی ادامه داد: در همین راستا استانداری سمنان با تاکید رئیس جمهور، برای حل مشکلات مردم در مساجد مختلف حضور می یابد.

استاندار سمنان یادآوری کرد: در طول دو سال خدمت بنده در استان به بیش از ۳۴۰‌ روستا به همراه مدیران کل ستادی و اجرایی استان سفر داشته ایم که خوشبختانه با همت و تلاش همه مسئولین به نتایج مطلوبی رسیده ایم.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان تاکید کرد: باید اراضی بلااستفاده این محله که باعث آزرده خاطر شدن مردم این محله شده است تعیین تکلیف شوند.

وی تاکید کرد: ساختمان متعلق به اداره کل آموزش و پرورش استان با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه ساماندهی می‌شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: لازم است مشکلات محله در حوزه زمین چمن، سالن ورزشی و همچنین آثار تاریخی، بعد از جلسه امشب و مصوبات تکلیف شده به نتیجه مناسب برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha