• چهارشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402071912826
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

اعضای شورای قرآن کرمانشاه انتخاب شدند

اعضای شورای قرآن کرمانشاه انتخاب شدند

ایسنا/کرمانشاه با رأی پیشکسوتان، نخبگان و فعالان قرآنی استان کرمانشاه، اعضای شورای قرآن استان برای یک دوره چهار ساله انتخاب شدند.

بر این اساس، سعید کریمی خو، پیمان ترکمانه، کیوان حسینی، مهدی رضایی و احسان سلیمانی بعنوان اعضای اصلی شورای قرآن استان کرمانشاه انتخاب و معرفی شدند. همچنین با رأی بانوان نخبه قرآنی استان مریم کهریزی بعنوان عضو شورا و رابط جامعه بانوان قرآنی استان با شورا انتخاب شد.

همچنین وحید نظریان از قاریان برتر و مشاور قرآنی استاندار کرمانشاه نیز در جلسات شورا حضور خواهد یافت. نماینده مؤسسات قرآنی استان نیز به زودی به این جمع اضافه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در اولین جلسه این شورا ضمن تدوین و تصویب منشور فعالیتهای شورای قرآن استان، سعید کریمی خو بعنوان رئیس، پیمان ترکمانه بعنوان نایب رئیس و مهدی رضائی بعنوان دبیر شورای قرآن استان برای یک دوره یک ساله انتخاب شدند.

سازماندهی فعالان قرآنی استان، کمک به توسعه و انسجام بخشی فعالیت های قرآنی استان، تلاش در جهت تقویت تعاملات فعالان قرآنی با نهادهای دولتی و غیردولتی مسئول در عرصه قرآن و زمینه سازی توسعه و عمومی سازی فرهنگ انسان ساز و سعادت بخش قرآن در لایه های مختلف جامعه از رویکردهای مهم شورای قرآن استان خواهد بود.

دیدار اعضای شورای قرآن استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه 

اعضای شورای قرآن استان کرمانشاه با هدف تبیین سیاستها و برنامه های شورای قرآن با آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

 آیت الله علما در این دیدار با اشاره به اهمیت توسعه فعالیت های قرآنی و ضرورت عمومی سازی این فعالیت ها و تلاش در جهت توسعه فرهنگ انسان ساز قرآن در بین اقشار مختلف جامعه، گفت: شورای قرآن باید مردمی عمل کرده و مردمی بماند.

وی افزود: نهادهای دولتی متولی فعالیت‌های قرآنی هم باید در ایجاد زیرساخت‌ها و کمک به شورای قرآن اهتمام داشته باشند.

آیت الله علما ابراز امیدواری کرد با همکاری گسترده و هدفمند مجموعه نهادهای دولتی و غیردولتی با این شورا شاهد توسعه بیش از پیش فعالیتهای قرآنی در استان باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha