• چهارشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402071912843
  • خبرنگار : 50161

رشد ۲۰۰ درصدی صدور سند مالکیت برای واحدهای مسکونی روستایی شهرستان سلطانیه

رشد ۲۰۰ درصدی صدور سند مالکیت برای واحدهای مسکونی روستایی شهرستان سلطانیه

ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان عنوان کرد: در سال‌جاری در زمینه صدور سند مالکیت برای واحدهای مسکونی روستایی در شهرستان سلطانیه شاهد رشد ۲۰۰ درصدی بودیم.

رضا خواجه‌ای صبح امروز (۱۹ مهرماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه، در زمینه اجرای طرح هادی و همچنین آسفالت معابر روستایی در شهرستان سلطانیه گام‌های مطلوبی در سال‌جاری برداشته شده که می‌توان گفت، در توسعه و آبادانی روستاها و محرومیت‌زدایی نقش مهمی داشته است، اظهار کرد: خوشبختانه در زمینه آسفالت معابر روستایی در شهرستان سلطانیه نسبت به دوره مشابه سال قبل، رشد ۲/۸ درصدی داشته‌ایم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد: در راستای اجرای آسفالت معابر روستایی این شهرستان از محل اعتبارات قیر رایگان سال ۱۴۰۱ با همکاری و تعامل گسترده فی‌مابین مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بخشداری‌ها و دهیاران، تعداد ۱۴ پروژه اجرای آسفالت در سطح ۱۱ روستای شهرستان از محل اعتبارات سال ۱۴۰۱ اجرا شده است.

وی با بیان اینکه، این پروژه‌ها با مساحتی بالغ بر ۴۸۵۰۰ مترمربع به انجام رسیده است، گفت: طی دو سال اخیر ۴۹ درصد روستاهای شهرستان حداقل یک‌بار از نعمت اجرای آسفالت بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه، خوشبختانه در سال‌جاری در زمینه صدور سند مالکیت برای واحدهای مسکونی روستایی شهرستان سلطانیه با رشد قابل توجهی مواجهه بوده‌ایم، افزود: در سال‌جاری در زمینه صدور سند مالکیت برای واحدهای مسکونی روستایی در این شهرستان، رشد ۲۰۰ درصدی داشته‌ایم که این نشان از تلاش مستمر و شبانه‌روزی همکاران این مجموعه و تعامل گسترده با اداره ثبت اسناد و املاک است.

خواجه‌ای تصریح کرد: طبق برنامه ابلاغی، مقرر بود تعداد ۳۲۰ فقره سند مالکیت برای واحدهای مسکونی روستایی سلطانیه طی سال‌جاری صادر شود که تنها در ۶ ماهه نخست سال‌جاری، ۶۴۲ فقره پرونده متقاضیان به اداره ثبت اسناد ارسال شده و برای این تعداد سند صادر شده است.

این مسئول به حل برخی مشکلات رفع شده در حوزه صدور سند در این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: برابر پیگیری‌های مستمر صورت پذیرفته از طریق سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مجوزهای لازم جهت تبدیل به احسن، نیم دانگ موقوفه روستای گوزلدره به عمل آمده و درخواست‌های متقاضیان صدور سند وارد مرحله کارشناسی و تنظیم قرارداد شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha