• چهارشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۸
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402071912922
  • خبرنگار : 50214

برای اولین بار در کشور؛

برپایی نمایشگاهی متفاوت از پتانسیل‌های صنعت ساختمان در یزد

برپایی نمایشگاهی متفاوت از پتانسیل‌های صنعت ساختمان در یزد

ایسنا/یزد نخستین نمایشگاه معماری منظر و باغ سازی در ایران در محل شهرک نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد گشایش یافت.

«احمد قافی» مدیر عامل شرکت نمایشگاه‎‌های بین المللی استان یزد در گفت‎وگو با ایسنا در این رابطه اظهار کرد: نظر به پتانسیل‌های موجود در حوزه صنعت ساختمان در استان یزد، نمایشگاه صنعت ساختمان استان یزد در سال گذشته به دو نمایشگاه مستقل و توسعه یافته‌کیفی ساختمان و تاسیسات تقسیم و هر کدام به صورت جداگانه‎ای برگزار شد.

وی افزود: علی رغم برگزاری تخصصی‎تر این نمایشگاه‌ها در سال گذشته، پتانسیل‌های دیگری از گرایشهای معماری در نمایشگاه ساختمان پارسال به ویژه در حوزه معماری منظر و باغ سازی مشاهده گردید که زمینه‎ساز برگزاری نمایشگاه تخصصی جدیدی با مشارکت حوزه کشاورزی و فضاسازی شد.

برپایی نمایشگاهی متفاوت از پتانسیل‌های صنعت ساختمان در یزد

قافی اظهار کرد: این نمایشگاه که از هیجدهم مهرماه با حضور ۳۵ شرکت بومی استان در فضایی به وسعت پنج هزار مترمربع آغاز بکار کرده و تا جمعه ۲۱ مهرماه دایر خواهد بود، نخستین نمایشگاه کشور در این حوزه است که امیدواریم در سالهای آتی در سطح ملی و حتی بین المللی شاهد برپایی آن باشیم.

وی با بیان این که نظر به ظرفیتهای حوزه معماری در استان سال آینده نمایشگاه جدیدی از نمایشگاه صنعت ساختمان استان تفکیک خواهد شد، تصریح کرد: این نمایشگاه پیرامون حوزه معماری سنتی خاص فرهنگ و بوم یزد که ظرفیتهای عظیمی را امروزه در قالب آثار تاریخی و باشکوه در این استان به نمایش گذاشته است، برگزار خواهد شد.

برپایی نمایشگاهی متفاوت از پتانسیل‌های صنعت ساختمان در یزد

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‎‌های بین المللی استان در ادامه هدف عمده از برگزاری نمایشگاه معماری منظر و باغ سازی استان را آشنایی هرچه بیشتر مردم با سیستم‌های نوین پاک‌سازی و حیاط سازی ذکر و اضافه کرد: در این نمایشگاه علاوه بر تجهیزات ایجاد فضای سبز، ویلاسازی، باغ ویلاها، روف گاردن و سایر بخشهای مرتبط، توانمندی این شرکتها در حوزه طراحی، مشاوره و اجرا نیز در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی مجری این نمایشگاه را شرکت نمایشگاه‎های بین المللی استان خواند و گفت: البته در برگزاری این نمایشگاه سازمانهای نظام مهندسی ساختمان، نظام مهندسی کشاورزی، جهادکشاورزی و سازمان سیما و منظر شهرداری و متخصص و تولیدکنندگان فعال در حوزه معماری منظر نیز مشارکت و همکاری داشته‌اند.

برپایی نمایشگاهی متفاوت از پتانسیل‌های صنعت ساختمان در یزد

قافی در پایان یادآور شد: بازدید عموم علاقمندان از این نمایشگاه تا ۲۱ مهرماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲  آزاد است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha