• چهارشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402071913200
  • خبرنگار : 50214

راه‎اندازی سامانه‌ای برای تقویت نظارت و کنترل بازارهای میوه و تره‌بار یزد

راه‎اندازی سامانه‌ای برای تقویت نظارت و کنترل بازارهای میوه و تره‌بار یزد

ایسنا/یزد سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد گفت: در راستای ساماندهی بازارهای میوه و تره بار و در جهت اعمال قیمت و کنترل بازار میوه، سامانه جامع مدیریت بازارهای میوه و تره بار با همکاری سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری یزد راه‌اندازی شد.

«علیرضا سرسنگی» با بیان این که سامانه جامع مدیریت بازارهای میوه و تره بار تاکنون در شش بازارچه قابلیت استفاده و بهره‌برداری را دارد، هدف از اجرای این سامانه را مدیریت یکپارچه در عرضه میوه و فرآورده‌های کشاورزی در بازارهای تحت مدیریت شهرداری یزد عنوان کرد.

وی ادامه داد: کنترل بازار، تقویت نظارت بر قیمت‌ها و میزان عرضه محصولات، بروز رسانی شیوه عرضه میوه و فرآورده‌های کشاورزی بر مبنای تحقق خدمات دولت الکترونیک در این زمینه و بهبود کیفیت میوه و فرآورده‌های کشاورزی در شهر یزد پس از تثبیت قیمت‌ها، از جمله نتایج اجرای این طرح است.

سرپرست سازمان فاوا شهرداری همچنین از دیگر اهداف اجرای این سامانه را کمک به شناسایی کمی و کیفی وضعیت بازار میوه و فرآورده‌های کشاورزی شهر یزد با هدف دستیابی به اطلاعات بازار عرضه و تقاضای میوه و فرآورده‌های کشاورزی و تحلیل بازار و کمک به تصمیم سازی موثر در این موضوع به ویژه در رعایت حقوق مصرف کنندگان برشمرد.

وی افزود: این سامانه پس از قرارگیری سامانه در بستر اینترنت قابلیت استفاده توسط شهروندان را خواهد داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، سرسنگی با بیان این که شهروندان جهت اطلاع از قیمت میوه و تره بار و تخفیفات می‌توانند به این سامانه مراجعه کنند، گفت: در این سامانه امکان عرضه کالاهای تنظیم بازار نیز فراهم شده  است و از این طریق می‌توان این گونه کالاها را به مردم عرضه داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha