• چهارشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402071913357
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده سپاه فتح استان خبر داد

اجرای بیش از۴۰۰۰ پروژه توسط بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

اجرای بیش از۴۰۰۰ پروژه توسط بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج سازندگی این استان بیش از ۴۰۰۰ پروژه در حوزه های مختلف عمرانی، کشاورزی و محرومیت زدایی اجرایی کرده است.

سردار حمید خرم‌دل روز چهارشنبه ۱۹ مهر ماه ۱۴۰۲ در همایش طلایه داران بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس بسیج مستضعفین کشور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و برخی مسئولان استانی و فعالان جهادی و بسیج سازندگی افزود: مجموعه بسیج سازندگی در استان ما فعالیت ها و خدمات مختلفی داشته است اما در کنار همه  این تلاش ها و خدمات در طول انقلاب اسلامی به دلیل صعب العبور بودن و پراکندگی نیاز به کار بیشتر دارد، در سفر ریاست جمهوری مصوبات خوبی صورت گرفت که از استاندار کهگیلویه و بویراحمد تشکر می کنیم.

وی اظهارکرد: بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیش از چهار هزار پروژه داشته است که از جمله پروژهها در بخش های کشاورزی، کتابخانه، تکمیل خانه نیازمندان، جامعه القران، مسکن مددجویان، جاده عشایری، سرویس بهداشتی، گاز کشی منازل و یادمان شهدای گمنام بوده است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی در جوار شهر یاسوج، پادگان امام جعفر صادق از حالت نظامی خارج شد و امروز یک مجتمع صنعتی و تولیدات باغی است.

خرم دل تصریح کرد: از دیگر اتفاقات به دلیل زلزله خیز بودن و سیل خیز بودن استان، ۳۰ دستگاه ماشین آلات برای بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تهیه شد که با توجه به شرایط و توپوگرافی استان نیاز به ماشین آلات بیشتری داریم.

وی ادامه داد: در بحث تدارکات و تشریفات تنها مجموعه بسیج سازندگی در حال فعالیت است و این سازمان در حوزه تهیه جهیزیه، بسته های معیشتی، مجموعه های ورزشی در مدارس به خدمات رسانی می پردازد.

به گزارش ایسنا، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروز تقریبا در نقاط مختلف استان مجموعه سازندگی با ۷۰۰ گروه جهادی فعالیت دارند. استان در حوزه اعطای وام قرض‌الحسنه پیشگام است و در حوزه وام اقتصاد مقاومتی و در حوزه توزیع اعتبار رتبه های‌ دوم را کسب کرده است.

گفتنی است که در پایان این مراسم طلایه داران بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha