• چهارشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۲
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402071913387
  • خبرنگار : 71588

هاآرتص: ما اکنون خواهان تبادل اسرا هستیم

هاآرتص: ما اکنون خواهان تبادل اسرا هستیم

روزنامه عبری‌زبان «هاآرتص» در سرمقاله خود خواستار انجام ماموریت فوری دشمن صهیونیستی شد که همان بازگرداندن اسرای صهیونیستی در بند جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی در نوار غزه است.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری‌زبان «هاآرتص» نوشت: «معنا روشن است: این یک پیشبرد فوری برای یک معامله تبادل اسرا به عنوان بخشی از آمادگی اسرائیل برای آزادی زندانیان امنیتی محبوس در اسرائیل است.»

این روزنامه همچنین فاش کرد، مساله خطرناک‌تر، این است که دولت اسرائیل تصمیم گرفته تا اقدام «هانیبال» را برای «۱۵۰» اسیر و مفقود اسرائیلی که حضور آنها در نوار غزه توسط اسرائیل اعلام شده بود، اجرایی کند.

روزنامه مذکور نوشت: «هیچ دولتی حق معامله بر سر جان مفقودشدگان و تصمیم به قربانی کردن آنها را ندارد.»

طبق نوشته روزنامه هاآرتص، انتظار، بی‌اعتنایی، درنگ و تاخیر ممنوع است، هر ثانیه که می‌گذرد، زندگی آنها و آرامش خانواده‌هایشان به خطر می‌افتد.

اقدام هانیبل یک اقدام امنیتی و نظامی بسیار محرمانه است که توسط دشمن صهیونیستی با هدف ممانعت از افتادن سربازانش به دست نیروهای مقاومت یا سایر جبهه‌ها استفاده می‌شود و اساساً مبتنی بر رها کردن سربازانش در صورت اسارت به جای آزادی آنها یا انجام مذاکرات است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۹ ۱۹:۵۰

مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس بی عرضه ها فقط زورشون به کودکان مظلوم می‌رسد

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۹ ۲۰:۵۶

خخخخ ...زوده حالا فعلا کارداریم سالها فلسطینی های مظلوم را کشتید یا اسیر گرفتید و هرغلطی خواستید کردید

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۹ ۲۲:۲۰

لعنت بر اسرائیل

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۰ ۰۰:۰۹

واقعا نتانیاهو احمق به تمام معناست یکی از دلایل اصلی عملیات طوفان الاقصی آزادی اسیران و زندانیان فلسطینی در اسرائیل بوده و مطمئنا بدون آزادی اسرا و زندانیان فلسطینی هیچ اسیر صهیونیست آزاد نخواهد شد و عملیات هانیبال در حقیقت توهمی بیش نیست

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۰ ۰۰:۵۴

لعنت برتوای خاروخبیث که این همه خونخوارید وای به احوالتان کردی گرسید علی دستوردهد بمانید اگرجگردارید

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۰ ۰۷:۴۹

چگونه بیمارستان های غزه را بمباران می‌کنند ولی آمریکای منافق حمایت می‌کند و در عین حال نقش و نشان می‌کشد.

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۰ ۰۸:۰۰

هزاران کودک و زن در اسارت رژیم وحشی اسرائیل این بهترین تبادل اسرا برای حماس است.

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۰ ۲۰:۵۶

در حال حاضر هیچگونه اسیری نباید تبادل بشود و تا یک دادگاه جنایت جنگی بر علیه ضد بشریت و کشتار و نسل کشی آشکار که توسط جنایتکاران صهیونیستها اتفاق افتاده است دوران بزن در وی و غارت و نسل کشی و تجاوز به حقوق کودکان و زنان و بچه ها تمام شده است و صهیونیستها باید در دادگاه جنایتکاران بشریت محاکمه بشود حتی آن تعداد اسیرانی که در جنایت شرکت کردن .

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۱ ۱۵:۵۷

وایسا عقب . حرف نزن . فقط تماشاکن . دیگه کارتون تمومه . ۷۰ سال مهلت زیادی بود برای شما ، استفاده نکردید . اکنون جهان ، خواهان نابودی و تمام شدن شماست . سلام بر پایان اسراییل خونخوار .

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۱ ۱۶:۴۵

جنگ حماس واسرائیل محسبات برد.برد امریکاست چون انتخابات نزدیک شد یهودیان قدرتی درامریکا برای سقوط بایدن داشتن سران متجاوز چراسالمند یه مشت کودک زنان سالمند کشته شدند این چنین هست برادر سرنوشت جنگ پس انسانیت اخلاق کجاست صلح کلمه زیباست