• چهارشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402071913466
  • خبرنگار : 50201

فرمانده ناوگروه ۸۶ مطرح کرد

اهمیت آموزش در موفقیت ناوگروه ۸۶

اهمیت آموزش در موفقیت ناوگروه ۸۶

ایسنا/مازندران فرمانده ناوگروه ۸۶ با اشاره به دلایل موفقیت این ناوگروه گفت: فرماندهی هوشمند برای نیرو درس بزرگی داشته است و برای اولین بار کمیته‌هایی برای این ناوگروه تشکیل شد و در این مأموریت اهمیت آموزش بیش از پیش خود را نشان داد.

امیردریادار دوم فرهاد فتاحی ۱۹ مهر ماه در نشست تخصصی تبیین ابعاد حضور ناوگروه ۸۶ که به میزبانی دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی نوشهر برگزار شد، با بیان اینکه نیروی دریایی جمهوری اسلامی برای دریانوردی در عرصه‌های بین المللی تجربه‌ای  نداشت و این ماموریت برای نخستین بار اتفاق افتاد، اظهار کرد: نیروی دریایی نیاز زیادی به این ماموریت داشت و در این ماموریت تلاش شد تا از ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد استفاده شود.

وی افزود: با مطالعاتی که انجام و نرم افزارهایی که طراحی شد می‌توانستیم این اشکالات را برطرف کنیم اما نیاز بود که در صحنه و محیط قرار بگیریم تا یک سری چیزها در واقعیت دیده شود.

وی اطمینان از عملکرد درست نرم افزارهای پیش بینی جوی را از دیگر اهداف این ماموریت بیان کرد و گفت: این نرم افزار در دریاهای اقیانوسی چک نشده بود؛ آیا اطلاعاتی که این نرم افزار در اختیار ما قرار می‌دهد درست است یا خیر؛ که در عمل دیدیم این نرم افزار صد درصد به درستی کار می‌کند.

فرمانده ناو گروه ۸۶ ادامه داد: در کنار آن این نگرانی از ناوشکن تمام ایرانی دنا وجود داشت که در شرایط جوی چه از نظر درجه حرارت و دریای خشن آیا می‌تواند دوام بیاورد یا خیر؛ با تلاشی که همکاران انجام دادند مأموریت به خوبی انجام شد تا دستاوردهایی که به‌دست آمد به دیگران انتقال داده شود.

امیر دریادار دوم فتاحی خاطرنشان کرد: در همین راستا بنا به فرمان حضرت آقا و برای تبیین دستاوردهای این ناوگروه، این نشست برگزار شد و این نشست‌ها ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به دلایل موفقیت ناوگروه ۸۶  یادآور شد: فرماندهی هوشمند برای نیرو درس بزرگی داشته است و برای اولین بار کمیته‌هایی برای این ناوگروه تشکیل شد و در این مأموریت اهمیت آموزش بیش از پیش خود را نشان داد.

فرمانده ناوگروه ۸۶ تیم متعهد، متخصص و پای کار را از دیگر دلایل اجرای موفق مأموریت بیان کرد و گفت: یکی از نقاط قوت‌ مهم در دریا، تیم پزشکی قوی و کافی بودن دارو بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha