• چهارشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۲ / ۱۹:۵۱
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402071913613
  • خبرنگار : 50123

دانشجویان بسیجی در موضوع جهاد تبیین ابداعات جالب توجهی داشتند

دانشجویان بسیجی در موضوع جهاد تبیین ابداعات جالب توجهی داشتند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج دانشجویی کشور با تصریح اینکه بسیج دانشجویی در مقوله جهاد تبیین ورود خوبی داشته است، گفت: قرارگاه جهاد تبیین در تمامی نواحی بسیج دانشجویی تشکیل شده و جلسات آن به‌صورت منظم برگزار می‌شود؛ دانشجویان بسیجی در موضوع جهاد تبیین ابداعات جالب توجهی هم داشته‌اند و به شیوه‌های مختلف کارهای جالبی را رقم می‌زنند که اثرات خوبی داشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانعلی عین‌الکمال امروز، ۱۹ مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه توجه و عنایت رهبر معظم انقلاب نسبت به بسیج دانشجویی افتخار این مجموعه است، اظهار کرد: ایشان ۱۳ دیدار مخصوص بسیج دانشجویی داشتند و در هر دیداری اشاره به تکالیف این مجموعه در حوزه مسائل انقلاب و نظام کرده‌اند. 


وی با ذکر اینکه بسیج دانشجویی به تعبیر مقام معظم رهبری در وسط خیمه انقلاب قرار دارد و باید جایگاه خود را قدر بداند، ادامه داد: بسیج دانشجویی همواره در خط مقدم حضور داشته و مصداق آن در زمینه حوادث اخیر فلسطین بود که بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های ۱۳ استان در روز نخست عملیات حماس، تجمع برگزار کردند و واکنش نشان دادند. 


عین‌الکمال با تصریح اینکه بسیج دانشجویی در مقوله جهاد تبیین ورود خوبی داشته است، گفت: قرارگاه جهاد تبیین در تمامی نواحی بسیج دانشجویی تشکیل شده و جلسات آن به‌صورت منظم برگزار می‌شود؛ دانشجویان بسیجی در موضوع جهاد تبیین ابداعات جالب توجهی هم داشته‌اند و به شیوه‌های مختلف کارهای جالبی را رقم می‌زنند که اثرات خوبی داشته است.


وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی در خصوص مسائل اخیر در حوزه عفاف و حجاب طرح‌های خوبی داشته است، بیان کرد: این طرح‌ها در استان‌های مختلف به فراخور شرایط هر منطقه متفاوت است و بومی‌سازی شده‌اند و بر حسب شرایط، اثرگذاری لازم را دارند. گزارش‌هایی که از دانشگاه‌های این استان دریافت کردم گویای آن است که وضعیت حجاب و عفاف درون دانشگاهی بهتر از شرایط خارج آن یعنی در درون جامعه است که جای خرسندی و امیدواری دارد. 


عین‌الکمال در خصوص شیوه‌های جذب دانشجویان برای ورود به مجموعه بسیج دانشجویی، تصریح کرد: یکی از این شیوه‌ها، استقبال بسیج از دانشجویان جدیدالورود است که در این راستا غرفه‌هایی در زمان ثبت‌نام برپا و دانشجویان نام‌نویسی می‌شوند.


مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به تأثیرگذاری بالای اردوی راهیان پیشرفت در جذب دانشجویان، ادامه داد: بنده خاطرات خوبی از این اردوها که روایت واقعیات و پیشرفت‌هاست، دارم و جوانان دانشجو وقتی در این برنامه‌ها با دستاوردها و پیشرفت‌های کشور آشنا می‌شوند، حقیقتاً از این حجم رشد و توسعه شگفت‌زده و امیدوار می‌شوند و جایگاه و عظمت واقعی انقلاب و کشور را باور می‌کنند. 


عین‌الکمال افزود: راهکار دیگر، اردوهای معنوی راهیان نور است که مشاهده این فضا و آشنایی با رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس تأثیرات مثبت فراوانی بر دانشجویان حتی به ظاهر غیرمعتقد دارد. 


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha