• چهارشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۲ / ۱۹:۵۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402071913617

بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۹۶ پروژه راهداری در فارس همزمان با سفر هیئت دولت

بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۹۶ پروژه راهداری در فارس همزمان با سفر هیئت دولت

ایسنا/فارس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با اشاره به دومین سفر رئیس جمهور و کابینه دولت سیزدهم به استان فارس، گفت: بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۹۶ پروژه در حوزه راهداری با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در سفر هیئت دولت به فارس انجام می‌شود.

علیرضا راستیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۹۶ پروژه در حوزه راهداری با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در سفر هیئت دولت به فارس خبر داد و گفت:  از این تعداد ۱۰۳ پروژه در حوزه ساخت راه روستایی، نگهداری راه‌ها (شامل روکش، لکه گیری آسفالت و تعریض و بهسازی راه و...)، ایمنی و حریم راه(شامل روشنایی، خط‌کشی، احداث حفاظ بتنی، نصب علائم و..)، رفع نقاط پرحادثه و نگهداری ابنیه فنی با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۶۶۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس تاکید کرد: عملیات اجرایی ۹۳ پروژه راهداری نیز در دومین سفر هیات دولت به فارس آغاز می‌شود که از این تعداد ۱۰ پروژه به بخش نگهداری راه، ۵۰ پروژه به ایمنی و حریم راه، چهار پروژه در حوزه نگهداری ابنیه فنی، هشت پروژه راه روستایی و ۲۱ پروژه رفع نقاط پرحادثه با اعتباری بالغ بر ۱ هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان اختصاص دارد.

راستیار با اشاره به نقش ماشین آلات در انجام عملیات های راهداری و راهسازی، اظهار کرد: در این سفر با موافقت رئیس‌جمهور، فرآیند خرید ماشین آلات سنگین شامل گریدر، لودر، بلدوزر و بیل مکانیکی از طریق واردات با اعتبار ۱ هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha