• چهارشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۲ / ۲۰:۲۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402071913626
  • خبرنگار : 50649

کلنگ‌زنی شهرک مسکونی ۲۰ هکتاری زرین‌دشت در سفر رئیس‌جمهور

کلنگ‌زنی شهرک مسکونی ۲۰ هکتاری زرین‌دشت در سفر رئیس‌جمهور

ایسنا/فارس فرماندار شهرستان زرین دشت گفت: شهرک مسکونی ۲۰ هکتاری جنب دانشگاه آزاد زرین دشت همزمان با سفر رئیس جمهور به فارس روز جمعه کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش ایسنا، رسول بهمنی امروز، ۱۹ مهرماه با اشاره به دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به فارس اظهار کرد: در حوزه نهضت ملی مسکن در شهرستان زرین‌دشت کار واگذاری ۹ شهرک جهت آماده‌سازی واحدهای مسکونی برای ۶ هزار نفر متقاضی طرح اقدام‌ ملی در ۳ نقطه شهری این شهرستان (حاجی آباد، شهرپیر و دبیران) شروع و در آینده نزدیک تعدادی از این واحدها به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان زرین دشت، همچنین از پوشش صددرصدی عملیات گازرسانی به تمام مناطق شهری و روستایی این شهرستان نیز خبر داد و بیان کرد: مزایجان دور افتاده‌ترین روستای شهرستان زرین دشت است که عملیات اجرایی گازرسانی آن آغاز و امید می‌رود تا پایان فصل پاییز مردم این نقطه از شهرستان زرین دشت از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

بهمنی، بهسازی محور حاجی‌آباد به شهرپیر با حذف گردنه شهرپیر به طول سه  کیلومتر را از دیگر خدمات ارزنده دولت سیزدهم در شهرستان زرین دشت برشمرد و اظهار کرد: این پروژه مهم که تقریباً با پیشرفت ۷۵ درصدی روبروست ظرف مدت سه ماه آینده به بهره برداری کامل می‌رسد.

وی گفت: اجرای عملیات احداث کانال‌های آبرسانی به مزارع پایین دست سد تنظیمی خسویه به طول ۱۲ کیلومتر، برق رسانی به روستای مزایجان با احداث نیروگاه دیزل ژنراتور با هدف انتقال برق به روستای مزایجان و احداث خط فشار متوسط، که در هفته دولت امسال کلنگ زنی شده از اقدامات مهم دولت سیزدهم در شهرستان زرین دشت است که پیش بینی می‌شود ظرف چند ماه آینده به بهره برداری برسد.

احداث شش زمین چمن مصنوعی کوچک و یک زمین چمن بزرگ ورزشی، توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس، احداث مسکن روستایی، سامان دهی پروژه‌های مخابراتی، بهداشت و درمان و پروژه آبخیزداری از دیگر اقدامات توسعه‌ای دولت در شهرستان زرین دشت است که فرماندار زرین دشت به آن اشاره کرد.

وی ضمن ابراز امیدواری از دور دوم سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان فارس به جهت تخصیص اعتبارات ویژه برای مصوبات این سفر، از کلنگ زنی سایت ۲۰ هکتاری یک شهرک مسکونی که در مجاورت دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان زرین دشت واقع شده، جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روز جمعه این هفته خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha