• چهارشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۲ / ۲۳:۰۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402071913681
  • خبرنگار : 50616

استقبال گرم آملی‌ها از طلایی‌های هانگژو

استقبال گرم آملی‌ها از طلایی‌های هانگژو

ایسنا/مازندران مردم ورزش دوست شهرستان آمل عصرچهارشنبه از "محمدهادی ساروی " دارنده نشان طلای بازی‌های آسیایی هانگژو و نشان برنز مسابقات جهانی کشتی فرنگی ایران در وزن ۹۷ کیلوگرم و"حسن حسین زاده" مربی آملی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در بازگشت به زادگاهشان به گرمی استقبال کردند.

در آیین استقبال از"محمدهادی ساروی" ملی پوش آملی وزن ۹۷ کیلوگرم با حضور پرشور مردم ورزش دوست و کشتی‌گیران پیشکسوت و مربیان سازنده این کشتی گیر، مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان حضور داشتند.

" امیرحسین زارع"  پادشاه سنگین وزن کشتی آزاد جهان در وزن ۱۲۵ کیلوگرم و دارنده نشان طلای سال۲۰۲۳ مسابقات صربستان و بازی‌های آسیایی چین در این مراسم حضور داشت و از محمدهادی ساروی به گرمی استقبال کرد.

شهروندان آملی با به راه انداختن کارناوال شادی خودرویی، این قهرمان را تا زادگاهش روستای "دارکلا" آمل همراهی کردند.

قول مدال آوری ساروی از المپیک پاریس

محمدهادی ساروی ملی پوش آملی کشتی فرنگی وزن۹۷ کیلوگرم ایران در حاشیه مراسم استقبالش به خبرنگار ایسنا گفت، از حضور پرشور مردم برای استقبال و دعای خیرآنها در این مدت قدردانی می‌کنم و خوشحالم که با نشان طلای بازی‌های آسیایی توانستم به محبت‌های آنان پاسخ خوبی بدهم.

وی افزود: در یک ماه گذشته هم مسابقات جهانی وهم مسابقات آسیایی را پیش‌رو داشتم و خوشحالم که توانستم در مسابقات جهانی با کم شانسی به برنز رسیدم و با تمام قدرت و تلاشی که داشتم در بازی‌های آسیایی به نشان طلا رسیدم.

استقبال گرم آملی‌ها از طلایی‌های هانگژو

ملی پوش کشتی فرنگی ایران ادامه داد، همه تلاش خودم را خواهم کرد تا در دومین حضورم در المپیک بتوانم نشان برنز دوره گذشته را در پاریس انشاله به طلا تبدیل کنم.

به گزارش ایسنا، محمدهادی ساروی ملی پوش آملی و نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران، در مسابقات آسیایی چین در نخستین مبارزه خود مقابل "رستم آساکولف"  ازبک و دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر ۳ به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

ساروی در دومین مبارزه و در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف" اوزور ژوژوپبیکف" از قرقیزستان رفت و در ۳ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد و در نیمه‌نهایی هم در همان وقت نخست با امتیاز عالی هشت بر صفر مقابل" اسلام اومایف" از قزاقستان با نتیجه هشت بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد.

کشتی‌گیر فرنگی کار آملی در دیدار نهایی این وزن به مصاف "یی منگ لی" از چین رفت و با پیروزی قاطع برابر میزبان خود، به نشان خوش رنگ طلا دست یافت.

ساروی، پیش از این نیز در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی ۲۰۲۳ جهان در بلگراد به مقام سومی رسید و توانست سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را نیز کسب کند.

به گزارش ایسنا، مردم ورزش دوست شهرستان آمل روز سه شنبه ۱۸ مهر ماه نیز از امیرحسین زارع ملی پوش وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران و دارنده دو نشان طلا مسابقات جهانی صربستان و بازی‌های آسیایی هانگژو استقبال کرده بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha