• پنجشنبه / ۲۰ مهر ۱۴۰۲ / ۰۰:۴۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402072013714
  • منبع : نمایندگی سمنان

مدیرعامل توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه خبرداد

همکاری ۶۰۰۰ میلیارد تومانی فولاد مبارکه اصفهان با شرکت‌های دانش‌بنیان

همکاری ۶۰۰۰ میلیارد تومانی فولاد مبارکه اصفهان با شرکت‌های دانش‌بنیان

ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه از همکاری ۶۰۰۰ میلیارد تومانی این واحد بزرگ صنعتی با شرکت‌های و واحدهای دانش بنیان طی یک سال اخیر خبر داد.

 یحیی پالیزدار  ۱۹ مهرماه در چهارمین همایش سرمایه‌گذاری "فولادی شو" در دانشگاه سمنان اظهار کرد: صنعت فولاد ایران در آغاز به خارج از کشور وابسته بود اما در حال حاضر، با مطرح شدن نهضت بومی‌سازی به نقطه‌ای رسیدیم که بیش از ۹۰ درصد از مواد مصرفی در فولاد مبارکه اصفهان از داخل کشور تامین می‌شود.

وی از افزایش سطح همکاری های این صنعت بزرگ با مجموعه های دانش بنیان خبر داد و افزود: در طول سال، این مجموعه بالغ بر پنج تا ۶ هزار میلیارد تومان با شرکت‌های دانش‌بنیان کشور کار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون، مجموعه فولاد مبارکه اصفهان ۵۵۰ میلیارد تومان برای شرکت‌های دانش‌بنیان سرمایه‌گذاری انجام داده و این اقدام برای رقابت‌ با رقبای خارجی ضروری است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه تصریح کرد: مباحث زیست محیطی صنعت در دنیا در حال تغییر است و به واسطه این موضوع برای رقابت پذیری با رقبای بین‌المللی بایستی خود را با تغییرات همگام کنیم.

وی با بیان اینکه سعی کردیم این موضوع را به کل کشوری تسری دهیم اضافه کرد: از همه شرکتهای دانش بنیان برای کمک به فولاد مبارکه اصفهان دعوت می کنیم.

پالیزدار تاکید کرد: فولاد مبارکه به دنبال صرف تولید محصولات فولادی نیست بلکه در این شرکت تولیدات مختلف و متنوعی، از تولید رنگ گرفته تا لاستیک در این مجموعه بزرگ صورت می گیرد.

وی افزود: شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه های غیرفولادی هم می توانند در کنار شرکت فولاد مبارکه با طرح ها و ایده های خود به ما کمک کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha