• پنجشنبه / ۲۰ مهر ۱۴۰۲ / ۰۶:۴۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402072013731
  • خبرنگار : 50630

یادواره شهدای رسانه شهرستان سوادکوه برگزار شد

یادواره شهدای رسانه شهرستان سوادکوه برگزار شد

ایسنا/مازندران در راستای برگزاری یادواره ملی ۳۳۰ شهید رسانه که آذرماه امسال به میزبانی آمل برگزار می‌شود، پیش یادواره‌هایی با این منظور در مازندران در حال برگزاری بوده و شهرستان سوادکوه میزبان اهالی رسانه و مسئولان این حوزه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران شامگاه ۱۹ مهر ماه با حضور در آیین پیش یادواره شهدای رسانه سوادکوه، به اهمیت برگزاری یادواره‌های شهداء و نقش آن در برکت زندگی اشاره کرد و گفت: امروز اگر نام شهدا ماندگار شد به دلیل برگزاری یادواره‌های شهدا است.

احسان آهنگر با بیان اینکه مازندران بیشترین یادواره‌های شهدا را برگزار کرده است، افزود: به‌رغم سختی‌ها و مشغله‌ها هر ساله در روستاها و شهرهای مازندران یادواره‌های شهدا با شکوه‌تر از قبل برگزار می‌شود زیرا شهدا نزد مردم دارای افتخار و احترام هستند.

یادواره شهدای رسانه شهرستان سوادکوه برگزار شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار کرد: تقریبا همه یادواره‌های شهدا به صورت مردمی برگزار می‌شود و این موضوع راز ماندگاری شهدا است. مانند قیام عاشورا که هر ساله بدون بخشنامه اداری و حکومتی در طول تاریخ مورد احترام مردم قرار دارد.

این مسئول حرکت در مسیر شهدا را از اهداف برگزار یادواره‌ها دانست و گفت: شناخت و نزدیک شدن به تفکر شهدا از موضوعاتی‌ است که در یادواره‌های تعقیب می‌شود.

آهنگر به ویژگی‌های شهدا پرداخت و یادآور شد: شهدا رضایت خدا بر همه موضوعات دنیایی ترجیح می‌دادند که این تفکر تاسی از سیدالشهدا است.

یادواره شهدای رسانه شهرستان سوادکوه برگزار شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاکید براینکه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده در محدودیت‌هایی که در جنگ نابرابر ایجاد شده بود به پیروزی دست یافتند، خاطرنشان کرد: در زمان حاضر بهترین الگوی جوانان ما تفکر و نگاه وسیع شهدا است. لازم است شهدا به درستی به نسل جوان شناسانده شوند.

این مسئول شهدا را بهترین شاخص برای گم نکردن راه حقیقت دانست و اظهار کرد: شهدا در زمان خود به تکلیف عمل کردند و امروز این رسالت بر دوش ماست و باید ادامه دهنده راه آنان باشیم.

یادواره شهدای رسانه شهرستان سوادکوه برگزار شد

آهنگر با تاکید براینکه جهاد تبیین مهمترین رسالت رسانه‌ها در زمان حاضر است، تصریح کرد: تبیین واقعیت‌های دفاع مقدس، جبهه مقاومت و بیان جنایت‌های نظام سلطه از رسالت‌های اصلی اصحاب رسانه محسوب می‌شود.

یادواره شهدای رسانه شهرستان سوادکوه برگزار شد

قابل ذکر است، از ۳۳۰ شهید رسانه در کشور ۲۸ شهید مازندرانی و ۴ شهید اهل سوادکوه هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha