• پنجشنبه / ۲۰ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۱
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402072013806
  • خبرنگار : 50026

توضیح پلیس نهبندان درباره انتشار کلیپ ضرب و شتم یک شهروند

توضیح پلیس نهبندان درباره انتشار کلیپ ضرب و شتم یک شهروند

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان درباره انتشار کلیپ کوتاه و تقطیع شده در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یک شهروند بلوچ توسط پلیس در ایست و بازرسی سهل آباد توضیح داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین عرب، امروز پنجشنبه 20 مهر گفت: به دنبال انتشار کلیپی در فضای مجازی و سوء استفاده برخی از اشخاص معاند و فرصت طلب مبنی ضرب و شتم یک شهروند بلوچ توسط پلیس، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در راستای طرح برخورد با خودروهای شوتی و مبارزه با قاچاقچیان سوخت، ماموران حین کنترل خودروها در ایست و بازرسی "سهل آباد" شهرستان نهبندان به یک دستگاه خودرو پراید نقره‌ای رنگ مشکوک شدند و به خودرو دستور ایست دادند ولی راننده خودرو بدون توجه به دستور ماموران فرار و با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ برخورد کرد که باعث ایراد خسارت به عقب پژو شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان اظهار کرد: در ادامه به محض حضور ماموران در محل، راننده درهای خودرو را قفل کرد که این کار باعث ایجاد ترافیک و اعتراض سایر شهروندان شد.

وی گفت: ماموران با رعایت تمامی قوانین و مقررات و حقوق شهروندی راننده را دعوت به آرامش کردند و از او به تکرار خواستند که با ماموران همکاری کند تا خودرو حامل سوخت را به یگان انتظامی دلالت کنند اما راننده پراید توجه نکرد و با ایجاد سر و صدا قصد تحریک دیگران و توهین و فحاشی به ماموران همچنین تهدید به آتش زدن خود و خودرو داشته است.

عرب بیان کرد: با توجه به اینکه راننده پراید مجددا با ضربه زدن عمدی به خودروی جلو قصد فرار داشت و نظر به حساسیت موضوع و شلوغی محل، هرگونه اقدامی از سوی راننده خودرو مبنی بر آتش زدن و به خطر انداختن جان شهروندان و حتی خودش متصور بود و هیچ گونه توجهی به درخواست مکرر ماموران نداشت. در نهایت ماموران به ناچار با شکستن شیشه عقب سمت شاگرد که هیچ سرنشینی نداشت و فقط مشک حاوی سوخت گازوئیل قرار داشت درِ پراید را باز و راننده را به بیرون خودرو هدایت کردند.

وی افزود: راننده خودرو به محض بیرون آمدن ضمن فحاشی مجدد به سمت ماموران حمله ور شد که با واکنش به موقع از این اقدام جلوگیری به عمل آمد لذا در نهایت راننده به همراه خودروی حامل سوخت قاچاق به پاسگاه سهل آباد دلالت و مراتب با تشکیل پرونده برای رسیدگی به مرجع قضایی ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان با بیان اینکه پلیس همواره خدمتگزار مردم بوده و شهروندان بدون بررسی صحت مطالب منتشر شده در فضای مجازی، نسبت به انتشار آن اقدام نکنند، یادآور شد: انتظار می‌رود شهروندان با بررسی و دقت بیشتر، از فراهم کردن فضا برای فعالیت مغرضان و افراد ناآگاه جلوگیری کنند زیرا پلیس براساس وظایف ذاتی و قانونی خود، اقدامات اطلاعاتی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی انجام داده و با این تحرکات مذبوحانه به طور قاطع برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha