• پنجشنبه / ۲۰ مهر ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402072013859
  • خبرنگار : 50233

امام جمعه سمنان در دیدار با دکتر مسلمی تاکید کرد:

جهاددانشگاهی به جوان‌سازی جمعیت کمک کند/لزوم حمایت از پروژه‌های جهاددانشگاهی استان

جهاددانشگاهی به جوان‌سازی جمعیت کمک کند/لزوم حمایت از پروژه‌های جهاددانشگاهی استان

ایسنا/سمنان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جهاددانشگاهی معتقد است که این نهاد انقلابی می‌تواند به جوان‌سازی جمعیت در کشور و استان کمک کند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی ۲۰ مهرماه در دیدار با مسلمی نائینی رئیس جهاددانشگاهی کشور که در دفتر امام جمعه سمنان و با حضور رئیس جهاددانشگاهی استان و جمعی از مدیران جهاددانشگاهی کشور برگزار شد با اشاره به وضعیت نامطلوب این استان در فرزندآوری اظهار کرد: متاسفانه استان سمنان رتبه دوم در بحث کمبود جمعیت را داراست.

وی از جهاددانشگاهی به عنوان یکی از موفق‌ترین نهادها در درمان ناباروری تصریح کرد: جهاد دانشگاهی در اجرای پروژه‌های شاخص در حوزه درمان ناباروری فرزندآوری و جوانی جمعیت می‌تواند کمک کند.

نماینده ولی فقیه در استان به بازدید خود از جهاددانشگاهی استان و محصولات دانش‌بنیان آن پرداخت و افزود: عملکرد جهاد دانشگاهی استان سمنان در حوزه‌های پژوهشی، علمی ، آموزشی و فرهنگی بسیار خوب و مناسب بوده است.

امام جمعه سمنان بر ضرورت حمایت از پروژه‌های در حال اجرای جهاددانشگاهی در استان اشاره و خاطرنشان کرد: از پروژه‌های مهم جهاد دانشگاهی استان سمنان راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری و مرکز غربالگری سرطان است که با پیگیری‌های جهاد دانشگاهی استان و مسئولین استان در حال اجرایی شدن است.

لزوم حمایت از پروژه های جهاددانشگاهی در استان

نماینده ولی‌فقیه در استان به تمجید از عملکرد جهاددانشگاهی در استان پرداخت و افزود: جهاددانشگاهی در استان منشا خدمات خوبی بوده و طرح ها و پروژه‌های خوبی نیز در دست اجرا دارد. انتظار می‌رود که مسوولان از این طرح‌ها حمایت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی بر لزوم توجه به آنچه حفظ استعدادهای درخشان می‌خواند تاکید و تصریح کرد: کشور ما از ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه نیروی انسانی برخوردار است و نهادهایی همچون جهاددانشگاهی باید از این توالنمندی‌ها استفاده کنند.

وی بر لزوم توجه بیشتر به نیروهای جوان، مومن و انقلابی تاکید و اضافه کرد: باید از نیروهای مومن و انقلابی که دلسوز نظام و انقلاب هستند بهره گرفت.

جهاددانشگاهی به جوان‌سازی جمعیت کمک کند/لزوم حمایت از پروژه‌های جهاددانشگاهی استان

وی وجود اخلاص در مدیران و نیروها را ضروری خواند و گفت: اگر در کارها اخلاص باشد حتما به آنچه هدف‌گذاری شده نائل خواهیم شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه ما استعداد درخشان کم نداریم گفت: نیروی کار اسمی و تحصیل‌کرده در کشور زیاد است، استعدادهای جوان و درخشان نیز در کشور و استان کم نداریم مسوولان باید از توان این استعدادها در راستای حل مشکلات استفاده کنند.
وی بر جذب این استعدادهای جوان تاکید و خاطرنشان کرد: استفاده از دانشمندان و استعدادهای جوان می‌تواند ما را در رسیدن به هدف درست کمک کند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب توجه ویژه ای به نهاد انقلابی جهاددانشگاهی دارند، اظهار کرد: رهبری معظم انقلاب همواره بر حمایت از این نهاد تاکید فرمودند.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha