• پنجشنبه / ۲۰ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402072013924
  • منبع : نمایندگی سمنان

در نشست استاندار با فرماندهان انتظامی مطرح شد:

اجازه کوچکترین ناامنی در استان سمنان را نمی‌دهیم

اجازه کوچکترین ناامنی در استان سمنان را نمی‌دهیم

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: استان سمنان پایلوت امنیت پایدار در سطح کشور است، برقراری امنیت یکی‌ از زمینه های اصلی تحقق توسعه و رشد اقتصادی است.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ۲۰ مهر ۱۴۰۲ در نشست با فرماندهای نیروی انتظامی استان اظهار کرد: الحمدالله با حضور سردار موقوفه ئی، شاهد رضایتمندی محسوس و مطلوب در سطح جامعه در حوزه موارد و مباحث مرتبط با نیروی انتظامی هستیم و با سرعت،‌ وحدت و اشرافیت بیشتری امور نسبت به‌گذشته در حال انجام است.

وی افزود: امروز ما از نیروی انتظامی مقتدر در برابر مجرمان و مخلان نظم و امنیت متواضع در برابر مردم بهره مند هستیم.

استاندار سمنان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی استان بحمدالله در حوزه اغتشاشات اخیر، کشفیات جعل و مواد مخدر، مقابله و برخورد با اراذل و اوباش، اشراف اطلاعاتی، پلیس اقتصادی و فتا، مقابله با قاچاق و سایر حوزه های مرتبط، به خوبی عمل کرده است.

هاشمی بیان کرد: عملکرد نیروی انتظامی بویژه در بحث کاهش تصادفات جاده و تلفات مسافران و زائران امام هشتم(ع) در راه های استان و تحقق کاهش ۳۸ درصدی، مطلوب بوده است.

استاندار سمنان گفت: تقویت‌ یگان‌های مربوطه نیروی انتظامی استان از دیگر اقداماتی است که توسط فراجا در دستور کار قرار گرفته و به خوبی تاکنون این مهم‌ محقق شده است.

سردار جلیل موقوفه ئی ، فرمانده انتظامی استان نیز با بیان اینکه استاندار سمنان همواره در تمامی موارد با مدیریت جهادی، انقلابی و تلاش های شبانه روزی خود حامی نیروی انتظامی بوده افزود: تمامی معاونین، فرماندهان، روسای پلیس و همکاران نیروی انتظامی استان بر اساس شرح وظایف خود به بهترین شکل ممکن در راستای جلب رضایتمندی مردم اقدام می کنند.

وی تاکید کرد: تقویت یگان امداد نیروی انتظامی استان از لحاظ آموزش و تجهیزات از اقداماتی است که از ابتدای حضور در استان در دستور کار قرار داده ایم.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم‌ تا با مجموعه‌ نیروها، امکانات و تجهیزات موجود با ارائه بهترین عملکرد در راستای حفظ امنیت و رضایت مندی مردم گام برداریم. 

وی اظهار کرد: اجازه نخواهیم داد تا کوچکترین بی انضباطی و ناامنی در استان رخ دهد و در کمترین زمان ممکن با مخلان امنیت برخورد لازم و جدی صورت می‌گیرد. 
به گزارش ایسنا-در این آیین از عوامل انتظامی استان با حضور مهندس هاشمی، استاندار سمنان تجلیل شد.


اجازه کوچکترین ناامنی در استان سمنان را نمی‌دهیم

اجازه کوچکترین ناامنی در استان سمنان را نمی‌دهیم

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha