• پنجشنبه / ۲۰ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۳
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402072013940
  • خبرنگار : 71475

تظاهرات آمریکایی‌ها در حمایت از فلسطین و محکومیت تجاوزات علیه غزه

تظاهرات آمریکایی‌ها در حمایت از فلسطین و محکومیت تجاوزات علیه غزه

صدها نفر در آمریکا با برگزاری تظاهراتی حمایت خود را از غزه در مقابله با تجاوزات اشغالگران اسرائیلی و مخالفتشان را با حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش ایسنا، صدها تن از حامیان ملت فلسطین در واشنگتن و بسیاری از شهرهای آمریکا در حمایت از فلسطین و محکومیت تجاوزات صهیونیست‌ها علیه نوار غزه دست به تظاهرات زدند و پرچم‌های فلسطین را علی‌رغم ممنوعیت تظاهرات در دست داشتند.

چندین شهر آمریکا برای چهارمین روز متوالی صحنه تظاهراتی بود که در آن آمریکایی‌ها و افراد مقیم این کشور در حمایت از فلسطین شرکت کردند. تظاهرکنندگان بنرهایی در دست داشتند که حاوی عباراتی با این مضمون بود که دولت آمریکا باید به کمک‌های نظامی خود به رژیم صهیونیستی پایان دهد.

همچنین ده‌ها معترض در وسط میدانی در شهر شیکاگو آمریکا تجمع کردند و پرچم فلسطین و بنرهایی را در حمایت از حق فلسطینی‌ها در مقاومت در برابر اشغالگران  در دست داشتند و​​ آزادی فلسطین، آزادی همه اسرا در زندان‌های اسرائیلی و پایان دادن به حمایت آمریکا از این رژیم را خواستار شدند.

در همین راستا، واشنگتن، پایتخت آمریکا نیز شاهد برپایی تظاهرات همبستگی با فلسطینی‌ها و حق آنها برای مقاومت در برابر اشغالگران بود.

بنا بر این گزارش، آمریکا ناو هواپیمابر «یو اس‌اس جرالد آر فورد» را با اسکورت پنج ناو جنگی  به منطقه مدیترانه شرقی جهت حمایت از رژیم اشغالگر هدایت و اسکادران‌ جنگنده ‌های خود را در این منطقه تقویت کرد.

آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه و ایتالیا روز دوشنبه در بیانیه مشترکی که در پی مذاکرات نادر میان رهبران این پنج کشور منتشر شد، با نادیده گرفتن تجاوز اسرائیل به غزه، اعلام کردند که از این رژیم حمایت خواهند کرد.

این در حالی است که برای ششمین روز متوالی، جنگنده های رژیم صهیونیستی حملات پیاپی و خشونت آمیز علیه نوار غزه را ادامه می‌دهند و برج‌ها، ساختمان‌های مسکونی، تاسیسات غیرنظامی و خدماتی را هدف قرار داده و موجب تخریب گسترده اموال و زیرساخت‌ها و کشته و زخمی شدن بسیاری از فلسطینی‌ها شدند که بیشتر آنها زن، کودک و سالخورده هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha