• پنجشنبه / ۲۰ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402072014079
  • منبع : نمایندگی گیلان

مطالبات اهالی رضوانشهر برای بهره‌مندی از نعمت گاز؛

۶۸ روستای رضوانشهر از نعمت گاز برخوردارند

۶۸ روستای رضوانشهر از نعمت گاز برخوردارند

ایسنا/گیلان فرماندار رضوانشهر با اشاره به مطالبات مردمی به منظور برخورداری از نعمت گاز به روستاهای ییلاقی این شهرستان گفت: رضوانشهر دارای ۱۲۰ روستا است که ۱۰۸ روستا دارای سکنه هستند که از این تعداد ۶۸ روستا از نعمت گاز برخوردارند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری رضوانشهر، صبح امروز پنجشنبه بیستم مهرماه، نشست بررسی گازرسانی به روستاهای ییلاقی رضوانشهر و پره سر با حضور مهندس سید نادر صفوی میرمحله فرماندار و مدیران کل منابع طبیعی و آبخیزداری و شرکت گاز گیلان و جمعی از مدیران شهرستانی در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار رضوانشهر در این نشست با اشاره به مطالبات مردمی به منظور برخورداری از نعمت گاز به روستاهای ییلاقی این شهرستان گفت: شهرستان رضوانشهر دارای ۱۲۰ روستا است که ۱۰۸ روستا دارای سکنه هستند که از این تعداد ۶۸ روستا از نعمت گاز برخوردارند و ۴۰ روستا با ۲۷۰۰ خانوار در حوزه ییلاقی که مربوط به بخش مرکزی رضوانشهر و پره سر است از نعمت گاز بی بهره‌اند، لذا نیاز است تا با نظر کارشناسی و مساعدت مدیران استانی در این خصوص اقدامات لازم برای رفاه و آسایش مردم منطقه صورت گیرد.

وی محرومیت زدایی را از مهمترین اهداف دولت مردمی خواند و گفت: دولت مردمی اراده‌ قابل‌ توجهی برای رفع مشکلات دارد و این موضوع در عمل کاملاً مشهود است.

مازیار رضوی، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان نیز در این جلسه ضمن بازدید میدانی از مسیر پیشنهادی جهت اجرای پروژه گاز رسانی به روستاهای ییلاقی و مساعدت لازم در این خصوص با بیان اینکه همه باید از منابع طبیعی و محیط زیست حفاظت کنیم، گفت: سعی خواهیم کرد با اجرای این پروژه گاز رسانی کمترین هزینه به محیط زیست و منابع طبیعی رسیده و بهترین استفاده را برای مردم منطقه داشته باشد.

در ادامه فرماندار به اتفاق مدیران کل و مدیران شهرستانی از مسیر ییلاقی و سخت گذر جهت اجرای این پروژه نیز بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha