• پنجشنبه / ۲۰ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402072014107
  • خبرنگار : 50176

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان خبر داد:

ساخت ۳۷ مدرسه با ۹۵ کلاس درس در الیگودرز

ساخت ۳۷ مدرسه با ۹۵ کلاس درس در الیگودرز

ایسنا/لرستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: ۳۷ پروژه با ۹۵ کلاس درس در الیگودرز وجود دارد که از این تعداد ۱۰ پروژه با ۲۱ کلاس درس برای مهرماه آماده شد.

یونس بهاروند ایران نیا امروز ۲۰ مهرماه در مراسم افتتاح دبیرستان خیرساز زنده‌یاد محمود گودرزی در شهرستان الیگودرز با اشاره به اینکه مدرسه‌سازی یک زیرساخت است که اهم همه زیرساخت‌ها است، اظهار کرد: سعادت یک جامعه از مسیر آموزش و مدرسه می‌گذرد، بنابراین همه باید در امر مدرسه‌سازی مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه ۳۰ درصد از اعتبارت مدرسه‌سازی در استان مربوط به خیران است، افزود: ما برای افزایش مشارکت در مدرسه‌سازی نیازمند ورود کارخانجات در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی هستیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان خاطرنشان کرد: متأسفانه مسئولیت اجتماعی کارخانه‌های و کارگاه‌های تولید در استان مغفول مانده است، کمکی که توسط کارخانجات و واحدهای تولیدی در حوزه مدرسه‌سازی انجام شده ۱۳۷ میلیارد تومان بوده است.

 بهاروند بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده و بر اساس اعتبارت دولتی قرار بود امسال ۶۷ پروژه در قالب ۱۷۰ کلاس درس ساخته شود، اما ما این رقم را ۹۱ پروژه در قالب ۲۸۲ کلاس درس افزایش دادیم.

وی ادامه داد: از ۱۸۲ کلاس درس ۱۹۲ کلاس درس یعنی ۶۸ کلاس درس مربوط به مناطق روستایی و دور افتاده بود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با اشاره به اینکه الیگودرز یکی از شهرستان‌هایی است که توجه ویژه‌ای به آن صورت گرفته است، افزود: ۳۷ پروژه با ۹۵ کلاس درس در شهرستان وجود دارد که از این تعداد ۱۰ پروژه با ۲۱ کلاس درس برای مهرماه آماده شد.

گفتنی است، دبیرستان زنده‌یاد محمود گودرزی که یک پروژه تمام خیری بوده در فضایی به مساحت، ۲۴۰۰ مترمربع زمین، ۱۱۰۰ مترمربع زیربنا در ۲ طبقه و با اعتباری بیش از ۸ میلیارد تومان احداث شده و کلیه تجهیزات توسط اداره نوسازی مدارس خریداری و تحویل داده شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha