• جمعه / ۲۱ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402072114482
  • خبرنگار : 50214

فرمانده سپاه الغدیر یزد:

سفاکی و خوی وحشی صهیونیستها نشانه ضعف و اضمحلال این رژیم جعلی است

سفاکی و خوی وحشی صهیونیستها نشانه ضعف و اضمحلال این رژیم جعلی است

ایسنا/یزد فرمانده سپاه الغدیر یزد، نشانه ضعف و اضمحلال رژیم جعلی، سفاک و وحشی خوی صهیونیستی را چهره حریص و حیوانی آن خواند که در طول عمر نکبت‌بار خود به دفعات آن را به جهانیان نشان داده است.

سردار «حسین زارع کمالی» امروز جمعه ۲۱ مهرماه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه یزد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بر جان برکفان اسلام در نیروی قهرمان فراجا و نیز تبریک پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت بر رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: حملات اخیر جبهه مقاومت از یک‌ طرف نشان از عزم و جزم جبهه مقاومت برای رسیدن به ‌حق خود دارد و از طرف دیگر باعث از بین رفتن آمال و آرزوهای رژیم جعلی و جنایت‌کار صهیونیستی و حاکمان بی‌غیرت و خودفروخته برخی کشورها که تن به عادی‌سازی روابط با اشغالگران قدس داده‌اند، شد و زوال قطعی رژیم سفاک و کودککش را بیش‌ از پیش در چشم جهانیان نزدیک‌تر کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ظالمین جهان هر چند به ‌ظاهر خود را پیروز میدان می‌دانند اما محکوم به ذلت و خواری و شکست هستند، اینان به واسطه کثرت ادوات و تجهیزات، خود را صاحبان عالم می‌دانند غافل از این‌که لشکریان خدا به پشتوانه و یاری و نصرت الهی در ادوار مختلف تاریخ دست برتر را داشتند و همیشه پیروزی از آن، آنان است.

سردار زارع کمالی افزود: رژیم موقت سفاک و وحشی خوی صهیونیستی در طول عمر نکبت‌بار خود به دفعات چهره حریص و حیوانی خود را به جهانیان نشان داده و ثابت کرده ‌است که در راه سلطه‌جویی از هیچ جنایتی فروگذار نخواهد کرد؛ رژیمی که کودک‌کشی و نسل‌کشی را مایه مباهات خود می‌داند، حمله به غیرنظامیان را در پرونده سیاه خود ثبت کرده و در استفاده از تجهیزات ممنوعه ید طولانی دارد و تمام اینها، نشانه ضعف و اضمحلال این رژیم جعلی دارد؛ رژیمی که با ایجاد هیمنه‌ی پوشالی و برقراری وحشتی ظاهری به عمر نکبت‌بار خود ادامه داد و قطعاً دیر نباشد آن روزی که به وعده‌ی صادق و حتمی الهی و به دستان توانای فرزندان مقاومت و حزب خدا، به پایان عمر منحوس و نکبت‌بار خویش خواهد رسید.

وی گفت: رژیمی که به فرموده مقام معظم رهبری مانند اسب بازنده‌ای است که شرط‌بندی بر روی آن قطعاً حماقت است. طوفان الاقصی که از شجاعت جوانان مقاومت برخاست، چنان شکست مفتضحانه و ترمیم ناپذیری را برای این رژیم منحوس به‌همراه داشت که به فضل الهی پایه‌ریز نابودی کامل این رژیم خواهد شد.

وی اظهار کرد: تاکید ولی امر مسلمین بر شکست غیرقابل ترمیم، کلیدواژه‌ی دقیق و مهم است که در این باره باید به چند نکته توجه کنیم؛ اول این‌که رژیم اشغالگر صهیونیستی امروز در بدترین شرایط ممکن در ۷۰ سال اخیر به سر می‌برد؛ مردم این رژیم تا به امروز بیش ‌از ۱۰ ماه است که در اعتراض به فساد و دیکتاتوری کابینه نتانیاهو به خیابان آمده‌اند و حالا با این نیت آشفته و بغرنج با زلزله‌ای ویرانگر تحت عنوان عملیات طوفان الاقصی مواجه شده‌ است.

وی ادامه داد: دوم این‌ که اصل غافل‌گیری آن ‌هم در وسعت زیاد و هم ‌زمان در عملیاتی تحت عنوان طوفان الاقصی یک‌بار دیگر اقتدار پوشالی رژیم را عیان کرد و آن را به سخره گرفت.

فرمانده سپاه الغدیر یزد یکی دیگر از مصادیق شکست غیرقابل ترمیم رژیم اشغالگر را تشدید و سرعت گرفتن روند مهاجرت معکوس و فرار از سرزمین‌های اشغالی خواند و گفت: از جمله مصادیق شکست غیرقابل ترمیم رژیم اشغالگر صهیونیستی ضربات سهمگینی است که برای اقتصاد این رژیم وارد آمده ‌است و از مصادیق دیگر این عملیات بزرگ ضربه به پروژه عادی‌سازی روابط با اسرائیل است که این تأثیر را در واکنش کشورهایی همچون عربستان سعودی ‌مشاهده کردیم و نهایتاً به اذعان خود رژیم اشغالگر این عملیات نشان داد که رژیم با همه‌ حمایت‌های استکبار جهانی برای یک تهدید چندبعدی و چندوجهی ساخته نشده است و با این عملیات اسرائیل سیر قهقرایی خود را به سوی فروپاشی در پیش گرفته است و ان‌شاءالله به حذف شدن اسرائیل از صحنه روزگار و نقشه خاورمیانه رقم خواهد خورد.

وی عنوان کرد: جبهه مقاومت با این عملیات همچون ملت عظیم ایران که در هشت سال دفاع مقدس و در برهه‌های گوناگون با پشتیبانی از ولی امر مسلمین و امامین انقلاب و تمسک به ریسمان الهی به جهانیان تفسیر «ما می‌توانیم» را نشان دادند و طلایه‌داران مبارزه با ظالمان و فاسدان و مستکبران بوده و هستند.

سردار زارع کمالی در پایان تاکید کرد: استکبار جهانی امروز باید بداند و آگاه باشد که پیروزی از آن لشکریان خداست و نابودی ظلم نزدیک است و روزی فرا می‌رسد که امت اسلام دوشادوش امام امت، نماز خود را در قدس شریف برپا خواهند کرد و پرچم عدالت را به صاحب اصلی این هستی، امام زمان خواهند سپرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha