• شنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۲ / ۰۷:۵۶
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402072214710
  • خبرنگار : 90111

سرمربی اردن از دلیل شکست برابر ایران گفت

سرمربی اردن از دلیل شکست برابر ایران گفت

سرمربی اردن بعد از شکست برابر ایران گفت که تیمش قدر موقعیت‌ها را ندانست و به همین خاطر بازنده بازی شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از کوره ، تیم ملی فوتبال اردن در دیداری دوستانه برابر ایران در تورنمنت چهار جانبه‌ای که به میزبانی این کشور برگزار شد با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

حسین عموته، سرمربی مراکشی اردن در نشست خبری بعد از بازی گفت: چنین بازی‌های دوستانه‌ای مهم هستند و از نظر فنی برای ما مفید هستند. این بازی‌های دوستانه باعث می‌شود تا کادر فنی برای بازی‌های پیش‌رو تلاش بیش‌تری از خود نشان دهد و نکات و ملاحظات بیش‌تری را در نظر بگیرد تا مانع از چنین شکست‌هایی شود.

او ادامه داد: از زمانی که هدایت اردن را برعهده گرفته‌ام تلاش کرده‌ام تا بعضی از مسائل از جمله اشتباهات دفاعی و فردی را برطرف کنیم. هنوز اشتباهاتی داریم و برای برطرف کردن آن‌ها نیاز به زمان است. ما برابر ایران به خاطر این که از فرصت‌های به دست آمده به خوبی استفاده نکردیم شکست خوردیم. به نظرم ما بازی خوبی را به ویژه در نیمه دوم به نمایش گذاشتیم و مستحق این شکست نبودیم.

وی در پایان گفت: نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در بازی‌های بعدی عملکرد خوبی  از خود نشان دهیم. شک نکنید که نتایج تیم بهتر خواهد شد. با بیش‌تر شدن انسجام و هماهنگی بین بازیکنان هم در دفاع و هم در حمله بهتر خواهیم شد.

تیم ملی فوتبال اردن در دیدار رده‌بندی به مصاف عراق خواهد رفت و ایران در فینال با قطر بازی خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۲ ۱۸:۵۷

البته داور عربستانی برای داشتن موقعیت به شما مخصوصا نیمه دوم زیاد کمک کرد. اما شما قدر کمک‌های داور را ندانستید. تیم ایران هم که فاجعه بود. اگر برد بخاطر قابلیت‌های فردی بود.

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۲ ۱۹:۵۰

تیم قلعه نوعی تاکتیک ندارد یه گله آدم جمع کرده ولی هیچ

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۲ ۲۰:۰۰

سلام وعرض وادب واحترام وخسته نباشید خدمت همه دوستان بزرگوار واقعیت امر تیم ملی ایران با این در مصاف با تیم ملی فوتبال اردن پیروز شد ناهماهنگی در تیم ایران خیلی مشهود بود واگر گل زده شد بخاطر توانای های فردی واستعدادهای فردی بود نه تیمی قلعه نویی باید مثل عطایی کنار گیری کنه چون تاریخ انقضا گذشته وهیچ سودی برای تیم ملی نداره متاسفانه

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۲ ۲۰:۰۵

حقیقت را میگه اگر موقعیت اردن گل می‌شود با آوراژ گل بالا ایران می‌برد درنیمه دوم ۸۰درصد توپ ومیدان دست اردن بود

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۲ ۲۱:۵۹

ترا خدا اردون بازی کرد یادمه ۱۵ الی ۲۰ سال پبش تیمهای عربی حوزه خلیج فارس همینطور بازی میکردن انگار اغده ای بودن بعضی موقع انگار عمدی میرفتن برا توپ خیلی بد بودن البته تیم ایران هم ان بازی اصلی خودش نکرد خلاصه بخیر گذشت که مصدوم مادام لاعمر نداشتیم

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۲ ۲۲:۳۶

فقط میشه گفت شانس با ایران یار بود که توپ‌های اردن تو چارچوب نبود و با دقت کمتر زده میشد حتی پنالتی وگر نه نتیجه خفت باری برای ایران بدست میومد

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۳ ۰۸:۳۱

به امید برد مقابل قطر

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۳ ۱۲:۰۳

فوتبال ملی راهی را می رود که والیبال با عطایی رفت !!!