• شنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۳
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1402072214719
  • خبرنگار : 71402

درخواست‌ سناتور آمریکایی برای اخراج جیک سالیوان

درخواست‌ سناتور آمریکایی برای اخراج جیک سالیوان

سناتور «مارشا بلکبرن» در نامه‌ای به جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا، از او خواست که جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی ایالات متحده را به دلیل «گمراه کردن دولت در مورد وضعیت تهدیدات امنیتی جهانی»، از کار برکنار کند.

به گزارش ایسنا، سناتور بلکبرن روز جمعه در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهوری آمریکا نوشت: امروز به شما نامه می‌نویسم تا خواستار برکناری فوری جیک سالیوان از سمت مشاور امنیت ملی شما باشم. سالیوان به طور مرتب کل دولت واشنگتن را در مورد وضعیت تهدیدات امنیتی در سراسر جهان گمراه کرده است.

این سیاستمدار جمهوری‌خواه آمریکایی به طور خاص اشاره کرد که هشت روز قبل از حمله حماس به رژیم صهیونیستی در ۷ اکتبر، جیک سالیوان گفت که «خاورمیانه امروز آرام‌تر از دو دهه گذشته است.»

به گزارش راشا تودی، مارشا بلکبرن تاکید کرد که حمله حماس موجب مرگ بیش از ۱۲۰۰ سکنه اراضی اشغالی از جمله ۲۷ آمریکایی شده و بیش از ۱۵۰ گروگان در دست این گروه مقاومت فلسطینی هستند.

علاوه بر این، بلکبرن از سالیوان به دلیل تأثیرگذاری بر برجام در سال ۲۰۱۵ انتقاد کرده و مدعی شد که «سیاست‌های مماشات» او ایران را تشویق کرده و به آن اجازه داده «تا گروه‌های نیابتی را تامین مالی کند.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۲ ۱۱:۳۵

امیدوارم هرچه زودتر بساط کشوری که آتش جنگ را در کل جهان شعله ور کرده جمع شود و اثری از کشوری بنام امریکای جنایتکار درنقشه حهانی نباشد

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۲ ۱۶:۱۵

انشاءالله

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۲ ۱۷:۱۱

الهی آمین

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۲ ۱۷:۰۶

شما امریکاییها اینور کره زمین چی میخواهید که نفت خودتون رو ذخیره میکنید واز نفت بقیه جهان استفاده می‌کنید.مگر دنیا برده شماست که چنین با غرور و تکبر حرف میزنید؟ راست میگید بیایید رو در رو بجنگید ببینیم کی لایق برد هست.شما و انگلیسی‌ها و آلمان‌ها، یهود رو قوم مزاحمی دیدید و تصمیم گرفتید همه رو از سراسر دنیا جمع کنید در یک جا که مزاحم شماها نباشن و کنترل ثروت آنها رو در دست بگیرید.شیطان شما هستید.

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۲ ۱۷:۳۷

اسرائیل به زودی از بین خواهد رفت و این حیوانات بی ارزشی که به عنوان هیئت حاکمه آمریکا برای همه مردم جهان تصمیم می‌گیرند به ذلت خواهند افتلد

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۳ ۰۵:۵۲

به‌همین‌خیال‌باش‌ داره‌فعلاشوخوم‌میزنه‌‌مردم‌تخلیه‌میکنه‌مردم‌نباشن‌تک‌تک‌حماس‌ازسوراخ‌میاره‌بیرون.

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۲ ۲۰:۱۴

شکر خدا ایران برای ما هیچی کم نگذاشته است دعوا ی شما آمریکایی شیتان صفت ربطی به کشور عزیز مان نداره من یک ایرانی هستم الله اکبر الله اکبر الله اکبر درود به رهبر عزیز مان تو ی مملکت ما آرامش هست الله اکبر الله اکبر الله اکبر اسرائیلها وآمریکا یها برن به جهنم

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۳ ۰۰:۳۵

تا چشمت کور ..فقط تو را کم داشتیم ..ان شاالله که خودت و فرزندانتان به دست اسرائیل اسیر شوید کشته شوید..فکر این سگان هار به شما رحم میکنند..

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۳ ۰۶:۴۵

جنگ آخرزمانی بین خیر و شر نزدیک است ، انشالله با توکل به خداوند قهار ایران و دوستانش که به دنبال برپایی حکومت حجت خدا بر روی کره خاکی هستند بر این دشمنان انسانیت پیروز خواهند شد و این شیاطین انسی را برای همیشه محو خواهند کرد و حکومت را به صاحب واقعی اش امام زمان (عج) خواهند سپرد،