• شنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402072214852
  • خبرنگار : 50037

آغاز پروژه سنگفرش بازار قدیمی شهر قروه درگزین

آغاز پروژه سنگفرش بازار قدیمی شهر قروه درگزین

ایسنا/همدان شهردار قروه درگزین از آغاز پیاده‌روسازی و سنگفرش بازار قدیمی این شهر با اعتباری افزون بر هفت میلیارد تومان خبر داد.

مهدی اسفندیاری‌صالح در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بازار ولیعصر(عج) به عنوان قدیمی‌ترین بازار شهر قروه درگزین یکی از مهمترین پروژه‌های شهرداری و از اقتصادی‌ترین پروژه‌ها به شمار می‌رود که علاوه بر سنگفرش و پیاده‌راه‌سازی، ساخت آب‌نما برای این بازار نیز در دست اجراست.

وی بیان کرد: پروژه کمربندی شهر نیز به عنوان یکی دیگر از پروژه‌های این شهرداری تملکش انجام و جدول‌گذاری و سنگ‌چینی آن آغاز شده است که در صورت اتمام پروژه یک رینگ کامل در شهر خواهیم داشت.

اسفندیاری‌صالح بیان کرد: در کنار این پروژه در راه ورودی اصلی شهر از سمت نیر به سمت شهر همدان نیز تملک لازم برای آسفالت‌ریزی انجام گرفته و جدول‌گذاری آن اجرا شده ضمن اینکه هفته آینده آسفالت‌ریزی هم اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری قروه درگزین امسال پروژه‌های بسیار خوب و تأثیرگذاری داشته است، ادامه داد: اجرای این پروژه‌ها در تمام نقاط سطح شهر پراکنده بوده و سعی شده در اجرای پروژه‌ها عدالت اجتماعی در تمام نقاط شهر رعایت شود.

شهردار همچنین از احداث پارک شش هکتاری برای شهر قروه درگزین خبر داد و تصریح کرد: این پروژه در حال حاضر با جدول‌گذاری و سنگ‌چینی لازم انجام گرفته شده، دارای ۲۰ تا ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده و برای تکمیل و اتمام این طرح به اعتباری افزون بر ۴۰ میلیارد تومان نیاز خواهد بود.

وی پیست اسب‌سواری، سینمای روباز، دریاچه، مجتمع پذیرایی و فضای سبز را از موارد دیده شده در این پارک شش هکتاری برشمرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیست اسب‌سواری این پارک شش هکتاری به اتمام رسیده است.

اسفندیاری‌صالح با اشاره به پروژه آسفالت‌ریزی سطح شهر نیز یادآور شد: جدول‌گذاری و آسفالت‌ریزی در سطح شهر نیز آغاز شده و همچنان ادامه دارد و در فاز نخست ۵۰۰۰ تن آسفالت‌ریزی در برنامه این شهرداری است در ضمن احداث المان صنعت و کارآفرینی واقع در میدان مفتح نیز آغاز شده است.

وی از دریافت مجوز تأسیس مرکز معاینه فنی خودروهای سبک برای این شهر خبر داد و گفت: با توجه به نیاز شهرستان و شهر قروه درگزین و در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان با پیگیری‌های مجموعه شهرداری و شورا و مساعدت‌های استانداری مجوز تأسیس این مرکز از طریق سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور صادر شده و فراخوان جذب سرمایه‌گذار به صورت رسمی اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha