• شنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402072214968
  • خبرنگار : 50184

دونده ۳۰۰۰ متر با مانع ایران:

یک "ویروس" همه برنامه‌هایم را به هم ریخت

یک "ویروس" همه برنامه‌هایم را به هم ریخت

ایسنا/کرمانشاه عضو تیم ملی دوومیدانی ایران مهمترین دلیل ناکامی‌اش در بازیهای آسیایی هانگژو را ابتلا به سرماخوردگی عنوان کرد.

حسین کیهانی که در بازیهای آسیایی هانگژو نتوانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و بدون کسب مدال به کشور بازگشت، در گفت و گو با ایسنا، در خصوص چرایی عملکرد ضعیفش در هانگژو اظهارکرد: متاسفانه یک ویروس همه برنامه هایم را به هم ریخت.

وی افزود: تنها برای کسب مدال طلا به بازیهای آسیایی هانگژو رفتم و حتی به نقره هم فکر نمی کردم، اما اتفاقی افتاد که نباید می افتاد.

دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی جارکارتا اضافه کرد: نمی خواهم توجیه کنم و به دنبال بهانه هم نیستم. همیشه با وجود همه کمبودها و مشکلات تمریناتم را ادامه داده ام و به هدفم فکر کرده ام، اما ویروس سرما خوردگی باعث شد نتوانم در هانگژو مدال کسب کنم.

وی تصریح کرد: تیم ما روز ششم مهر به هانگژو رسید و من باید روز نهم مسابقه می دادم. زمانی که به آنجا رفتیم حالم خوب بود و هیچ مشکلی نداشتم. از یک روز قبل از مسابقه احساس گُر گرفتگی و گرمای زیادی داشتم که فکر می کردم شاید به دلیل آب و هوای شرجی هانگژو باشد، اما روز مسابقه زمانی که استارت زده شده، بدنم سنگین بود و هرچه زور می زدم تا سرعتم را بیشتر کنم فایده ای نداشت.

کیهانی یادآورشد: اگر رکوردهایی را که در تمریناتم در تهران می زدم، در هانگژو تکرار می کردم، قطعا مدال می گرفتم. بعد از مسابقه با ناراحتی بسیار به محل اقامتم رفتم و تا شش صبح بدون اینکه خواب به چشمانم بیاید، تنها به این فکر می کردم که ایراد کارم کجا بوده که نتوانستم سرعتم را زیاد کنم، در نهایت پس از سه ساعت خوابیدن وقتی بیدار شدم  گلویم ورم کرده بود و علائم سرما خوردگی خود را نشان داد.

وی افزود: پس از آن بود که فهمیدم سرما خورده‌ام و تنها دلیل اینکه نتوانستم خوب مسابقه بدهم، یک ویروس بود که نگذاشت به هدفم برسم. دو روز بعد هم مسابقه دو پنج هزار متر را داشتم که در آن مسابقه هم به علت شدت بیماری نتوانستم شرکت کنم.

ملی پوش دوومیدانی ایران در ادامه با گلایه از برخی کمبودها در اردوهای پیش از اعزام، عنوان کرد: زمانی که در اردوی شهرکرد بودم، اول ما را در خوابگاه آموزش وپرورش اسکان دادند، اما بعد مدام می آمدند می گفتند که میهمان می خواهد بیاید خوابگاه را تخلیه کنید و چندی باری مجبور بودم جابجا شوم.

وی ادامه داد: سرانجام در میهمانسرای ورزش و جوانان شهرستان اسکان پیدا کردم، اما در یک اتاق و پذیرایی آن حدود ۱۰ نفر میهمان اسکان داده شده بودند که ۹ نفر از آنها داورانی از خراسان شمالی بودند که می خواستند در آنجا دوره بگذرانند.

کیهانی افزود: قصد توجیه ندارم، اما کسی که می خواهد به بازیهای آسیایی اعزام  شود، نباید چنین شرایطی را پشت سر بگذارد. با این حال برنامه های تمرینی ام زیر نظر سجاد مرادی خوب پیش می رفت و حتی از نظر آمادگی بدنی در حد مسابقات جاکارتا بودم.

وی در پایان گفت: شکست، پیروزی، مصدومیت و محرومیت همه جزdی از ورزش است و تلاش می کنم برای مسابقات آسیایی تایلند که اواخر امسال برگزار می شود، در رشته سه هزار متر آمادگی خود را حفظ کنم.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha