• شنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402072215165
  • خبرنگار : 50037

کسب رتبه هشتم علوم‌پزشکی اسدآباد در بین دانشگاه و دانشکده‌های علوم پزشکی تیپ ۳

کسب رتبه هشتم علوم‌پزشکی اسدآباد در بین دانشگاه و دانشکده‌های علوم پزشکی تیپ ۳

ایسنا/همدان معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی، دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از کسب رتبه هشتم دانشکده علوم پزشکی این شهرستان در رتبه‌بندی بین دانشگاه‌ و دانشکده‌های تیپ ۳ سطح کشور خبر داد.

دکتر مجید براتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این رتبه‌بندی براساس میزان مشارکت دانشجویان در برگزاری اردوهای جهادی، اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان‌نور و بازدید از مناطق عملیاتی و حضور آنها در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی صورت گرفته و دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در این رتبه‌بندی موفق به کسب رتبه هشتم در بین دانشگاه و دانشکده‌های علوم پزشکی تیپ ۳ شده است.

وی در ادامه از راه‌اندازی مرکز رشد و فناوری سلامت دانشکده علوم پزشکی این شهرستان تا پایان سال‌جاری خبر داد و گفت: یکی از پروژه‌های مهم این دانشکده راه‌اندازی مرکز رشد و فناوری سلامت بوده که کارهای مجوز و موافقت آن انجام گرفته و منتظر صدور مجوز آن هستیم که با صدور مجوز این مرکز رشد و فناوری سلامت دانشکده علوم پزشکی شهرستان راه‌اندازی خواهد شد ضمن اینکه راه‌اندازی این مرکز از نقش مؤثری در جذب شرکت‌های دانش بنیان برخوردار خواهد بود.

براتی تسریع در روند افتتاح دانشکده پرستاری شهرستان را ضروری دانست و تصریح کرد: برای رشته‌های تحصیلی جدید افتتاح ساختمان پرستاری شهرستان به لحاظ فضا از نقش مؤثری برخوردار بوده و با افتتاح ساختمان دانشکده پرستاری حداکثر تا پایان امسال و رفع دغدغه فضا به راحتی می‌توانیم به اهداف توسعه رشته‌های تحصیلی این دانشکده بپردازیم.

وی در ادامه از رشد ۵۰ درصدی مقالات علمی دانشکده علوم پزشکی این شهرستان به نسبت سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال هم رشد خوبی در تعداد تولیدات مقالات علمی داشته‌ایم و انتظار است تا پایان سال ۲۰۲۳ به نسبت سال گذشته رشد ۵۰ درصدی داشته باشیم و هر سال بتوانیم درصد مقالات خود را ۵۰ درصد افزایش دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha