• شنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۲ / ۲۲:۴۲
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402072215505
  • خبرنگار : 50188

مرحله دوم تولید خودروهای هیبریدی‌ به‌زودی در رفسنجان آغاز می‌شود

مرحله دوم تولید خودروهای هیبریدی‌ به‌زودی در رفسنجان آغاز می‌شود

ایسنا/کرمان فرماندار رفسنجان گفت: تولید خودروهای هیبریدی (برقی) در کشور به مرکزیت استان کرمان و مرحله نخست آن در بم است که ساخت سوله‌های مرحله دوم تولید این خودروها در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی تکمیل و آغاز به کار می‌کند.

حسین رضایی عصر ۲۲ مهرماه در مراسم افتتاحیه نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش خودروهای دیزلی در رفسنجان، اظهار کرد: شهرستان بم به‌ عنوان نخستین جایگاه تولید خودروهای هیبریدی (برقی) کشور است.
 
وی افزود: نمایندگی دوم کشوری تولید این خودروها قرار است در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان پا بگیرد و احداث سوله‌ها و کارگاه‌های مورد نیاز این طرح ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رضایی تصریح کرد: توسط دو سرمایه‌گذار نمایندگی خدمات فروش و پس از فروش خودروهای سنگین دیزلی در رفسنجان افتتاح شد و این سرمایه‌گذاران پیگیر طرح توسعه‌ای خدمات فروش و پس از فروش خودروهای هیبریدی در رفسنجان هستند.

به گفته وی، در تامین زمین برای اجرای طرح توسعه‌ای این سرمایه‌گذاران از ادارات منابع طبیعی، شهرداری، راه و شهرسازی و ... کمک گرفته می‌شود.

مصطفی عرب‌نژاد یکی از این سرمایه‌گذاران این نمایندگی نیز از حمایت‌های فرمانداری و دستگاه‌های مختلف قدردانی و اظهار کرد: امیدواریم با اجرای طرح توسعه‌ای بتوانیم برای حداقل ۲۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کنیم.

وی افزود: در حال حاضر نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش خودروهای دیزلی در رفسنجان در مسیر ترانزیتی رفسنجان_ یزد افتتاح شد.

عرب‌نژاد بیان کرد: برای اجرای طرح توسعه‌ای و ایجاد کارگاه‌ها و زیرساخت لازم برای ارائه خدمات فروش و خدمات پس از فروش در قالب خودروهای هیبریدی و دیزلی نیازمند زمینی به مساحت سه تا پنج هکتار هستیم و اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی نیز مهیاست‌.

وی ادامه داد: از آنجایی که آلودگی هوا در کلانشهرهایی مثل تهران، اصفهان، تبریز و ... بیداد می‌کند، تولید خودروهای هیبریدی در کشور از ضروریات است که در حال حاضر در بم در حال تولید است و به زودی تولید آن در رفسنجان هم آغاز می‌شود. نیاز است که طرح توسعه‌ای خدمات فروش و خدمات پس از فروش آن هم در رفسنجان اجرا شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha