• یکشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402072315662
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون‌ خبر داد:

بهره‌مندی ۲۰ هزار نفر مخاطب از برنامه‌های اوقات فراغت در تیران

بهره‌مندی ۲۰ هزار نفر مخاطب از برنامه‌های اوقات فراغت در تیران

ایسنا/اصفهان رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون‌ گفت: ۲۰ هزار کودک، نوجوان و جوان از برنامه‌های مراکز اوقات فراغت این شهرستان در فصل تابستان استفاده کردند.

جواد بهارلویی در گفت‌وگو با ایسنا به شمار مخاطبان طرح اوقات فراغت مراکز تابستانه اشاره و اظهار کرد: ۳۰ مرکز اوقات فراغت شامل مدارس، کانون‌های مساجد، هیئت‌های ورزشی، مدارس خصوصی ورزشی، مؤسسات فرهنگی و هنری و آموزشگاه‌های مهارتی فعالیت‌های تخصصی اوقات فراغت برای عموم مردم به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار کردند.

وی افزود: ۲۰ هزار نفر مخاطب این مراکز در فصل تابستان بودند که بیش از ۹۰ درصد آن در گروه سنی ۷ تا ۲۵ سال بودند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون با بیان اینکه تخصص محوری، تیم سازی، نشاط و شادابی و مهارت پروری رویکرد فعالیت‌های اوقات فراغت این شهرستان است، تصریح کرد: فعالیت‌های فراغتی تنها مختص فصل تابستان نبوده و در طول سال ادامه پیدا می‌کند.

وی به چهارمین دوره جشنواره اوقات فراغت طهران اشاره کرد و گفت: رویکرد این رویداد در سال جاری شناسایی اعضای برتر هر پایگاه اوقات فراغت در بازه‌های زمانی سه ماهه است تا مراکز فراغتی بر استعداد شناسی تمرکز کنند.

بهارلویی یادآور شد: در سه دوره گذشته جشنواره، مراکز فعال و تخصصی، خانواده‌ها و فراغت کرونایی را جز اولویت قرار داده بود که برترین‌ها را معرفی کرد.

وی ادامه داد: افراد برتر جشنواره طهران بر اساس فرم ارزیابی مرحله اول توسط پایگاه‌ها به دبیرخانه معرفی و پس از آن در مرحله شهرستانی با ارزیابی تکمیلی نفرات شاخص در گروه‌های سنی جوانان، نوجوانان و کودکان معرفی خواهند شد.

دبیر ستاد اوقات فراغت شهرستان‌ تیران و کرون با بیان اینکه نظم و انضباط فردی و گروهی‏، رعایت اصول اخلاقی، اجرای قوانین و مقررات موسسه، پایبندی به ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی را از شاخص‌های ارزیابی بیان کرد و گفت:‌ تعاملات بین فردی، همکاری مشترک با دیگر اعضا، مشارکت گروهی و روحیه تیمی، تمرین و افزایش خودجوش دانش و مهارت، روحیه عضو یابی و دعوت دیگران شرکت در برنامه‌های عمومی، اهل پیشنهاد و ایده پردازی را از ویژگی‌های ارزیابی افراد برتر است که منجر به فعالیت‌های تیمی منجر خواهد شد.

وی یادآور شد: علاوه بر تجلیل تیمی از برترین‌های اوقات فراغت برای فعالیت‌های مشورتی استفاده خواهد شد.

به گفته بهارلویی عنوان طهران برای این جشنواره به هویت تاریخی و اسم قدیمی شهر تیران باز می‌گردد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha