• یکشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402072316197
  • خبرنگار : 50534

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه‌وشهرسازی:

شکایات در حوزه طرح‌های نهضت ملی مسکن با دقت لازم بررسی می‌شود

شکایات در حوزه طرح‌های نهضت ملی مسکن با دقت لازم بررسی می‌شود

ایسنا/زنجان مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه‌ و شهرسازی گفت: قسمت بزرگی از تعهدات حوزه مسکن تا پایان دولت سیزدهم به نتیجه می‌رسد.

حسین مذنب ظهر امروز (۲۳ مهرماه) در حاشیه جلسه شورای مسکن استان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت ساخت مسکن در هر استانی متفاوت است، اظهار کرد: در مجموع می‌توان به دولت سیزدهم در این حوزه نمره قابل قبولی داد.

وی با اشاره به اینکه شکایات در حوزه طرح‌های نهضت ملی مسکن به دقت بررسی می‌شود، افزود: نرخ سود بانکی از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد رسید و دولت در راستای تحقق تعهد خود در تلاش است. 

این مسئول با اشاره به تلاش جهادی مدیران در تحقق تعهدات دولت سیزدهم در حوزه مسکن، بیان کرد: بحث تسهیلات متمم به استان‌ها ابلاغ شده و در حال اجرا است که نقش مؤثری در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام دارد. 

مذنب با بیان اینکه هر گزارشی در خصوص عملکرد مدیران و حق و حقوق شهروندی دریافت شود مورد راستی‌آزمایی قرار می گیرد و در نهایت تعیین تکلیف می‌شود، اذعان کرد: وضعیت استان زنجان در زمینه نهضت ملی مسکن خوب است، باید طرح‌های باقی مانده در این استان سریع‌تر تکمیل و تحویل شود. 

وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور در سفرهای استانی شکایت را بررسی می‌کند و توجه ویژه‌ای به پروژه‌ نهضت ملی دارد، خاطرنشان کرد: در سفر چند روز پیش رئیس جمهور به استان فارس ۷۲ مدیر ارشد وزارتخانه به مدت سه روز در ستاد ارتباط مردمی حضور یافته و به حدود ۵ هزار تقاضا در حوزه مسکن، راه و سایر مسائل پاسخ داده شد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۸ ۱۹:۲۵

سلام خسته نباشید ببخشید بابت نهضت ملی مسکن یزد من الان 3ساله ثبتنام کردم اما هنوز تعیین تکلیف نشدم در صورتی همکاران من که بومی استان هستن الان یک ساله ثبتنام کردن اما تعیین تکلیف شدن وانتخاب پروژه هم کردن خاستم بگم شما که میخاستین به بومی ها فقط سرویس بدین چرا همون اول نگفتین که ما بریم شهر خودمون ثبتنام کنیم من الان 13ساله یزد هستم اما بخاطر کد ملی ام مال یزد نیست پس شهروند یزد حساب نمیشم بخدا قسم شما یا نمیدونین مسلمانی چیه یا که مدیر مسئولی که گذاشتین مسلمون نیس خدا خودش کمک کنه فقط شعار میدین از طرفی هم موقع اجاره کردن خونه از هر 10نفر صاحبخونه 8نفر مستاجر بومی میخوان