• یکشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402072316241
  • خبرنگار : 50177

مدیرکل بازرسی استان:

۱۰ تا ۱۵ درصد تصادفات لرستان در نقاط حادثه‌خیز و پرتصادف رخ می‌دهد

۱۰ تا ۱۵ درصد تصادفات لرستان در نقاط حادثه‌خیز و پرتصادف رخ می‌دهد

ایسنا/لرستان مدیرکل بازرسی لرستان گفت: نقاط حادثه خیز و پرتصادف حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد تصادفات را به خود اختصاص داده‌اند که با ساماندهی آنها این میزان تصادف کاهش خواهد یافت.

سعید رازانی امروز ۲۳ مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مشکلات لرستان این است که انجام برخی کارهای اداری به صورت سنتی و دستی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باید دخالت اشخاص در انجام کارها کم شود تا مشکلاتی برای مردم ایجاد نکند، تصریح کرد: ضرورت دارد کارها به صورت سامانه‌ای پیگیر شود تا ایجاد شفافیت از بروز برخی تخلفات احتمالی گرفته شود.

مدیرکل بازرسی لرستان با بیان اینکه به دنبال ایجاد این هستیم در تمامی شهرداری‌ها سامانه‌ای ایجاد کنیم که تحت‌وب باشد و مهندسان ناظر بر ساختمان‌ها گزارش‌های خود را در این سامانه بارگذاری کنند و شهرداری نیز باید اعلام کند که چه اقدامی روی گزارش مهندس ناظر انجام داده است، افزود: انجام این کار موجب ایجاد شفافیت خواهد شد و تخلفات ساختمانی کاهش می‌یابد.

رازانی تصریح کرد: اگر بتوانیم این سامانه را راه‌اندازی کنیم خیلی از مشکلات ساخت و سازهای غیرمجاز در کوچه‌های شهر مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از کارهایی که انجام شده و تاثیر خوبی در نقاط پرتصادف و پرمخاطره داشته است شناسایی چندین نقطه حادثه‌خیز و پرتردد است، اظهار کرد: این نقاط حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد تصادفات را به خود اختصاص داده است.

بازرس کل لرستان تصریح کرد: با ساماندهی آنها این میزان تصادف کاهش خواهد یافت.

رازانی خاطرنشان کرد: در این راستا جلساتی را با استاندار لرستان برگزار و شورای راهبردی در راستای حل این مهم از سوی استانداری تشکیل شد؛ همچنین نامه‌ای به وزارت راه و شهرسازی و بازرسی کل کشور ارسال شده و چنانچه این پیگیری‌ها منتج به نتیجه شود و بتوانیم نقاط حادثه‌خیر را ساماندهی کنیم این میزان تصادف روندی کاهش خواهد داشت.

وی گفت: نیاز است این موضوع در سفر آتی هیات دولت به لرستان برای جذب اعتبار مطرح شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha