• یکشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۲ / ۲۰:۵۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402072316329
  • خبرنگار : 50039

رئیس جهاد دانشگاهی گلستان عنوان کرد

جهاد دانشگاهی در صف مقدم دفاع از آرمان‌های انقلاب/ خدمت به مردم خستگی ندارد

جهاد دانشگاهی در صف مقدم دفاع از آرمان‌های انقلاب/ خدمت به مردم خستگی ندارد

ایسنا/گلستان رئیس جهاد دانشگاهی استان گلستان با بیان اینکه جهادگران جهاد دانشگاهی در دفاع از آرمان‌های انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی در صف مقدم قرار دارند، افزود: نیروهای جهاد دانشگاهی بدون وابستگی‌های حزبی و گروهی با استفاده از همه توان در تحقق اهداف محوله حرکت می‌کنند.

ابراهیم شهبازی عصر امروز یکشنبه، ۲۳ مهرماه ۱۴۰۲ در گردهمایی فصلی جهادگران جهاد دانشگاهی گلستان که با حضور و سخنرانی «دکتر سیدمحمد حسینی» مدیرکل بیمه سلامت استان پیرامون سلامت اداری و اجتماعی، معاونین و کارکنان جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی با معدود نیروهایی که در سطح استان گلستان دارد، کارهای بزرگی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه در حوزه «فرهنگی» اقدامات خوبی از قبیل برگزاری جشنواره ملی تخصصی رسانه‌ای تقریب مذاهب، برنامه‌ریزی برای برگزاری رویداد ملی «ما تمدن سازیم»، طراحی و نمایه کردن آثار توسط عوامل تولید محتوای «نگاره ساز» پیرامون مسایل مختلف استانی و ملی، طرح مشارکت «رسام» در خصوص انتخابات، حضور همه جانبه در نخستین همایش علمی فرهنگی مختومقلی فراغی، راه اندازی هیأت دانشجویی شهید امرالله نادران، فعال‌تر شدن مرکز افکارسنجی ایسپا، سازمان دانشجویی و دیگر موارد داشته است، ادامه داد: در حوزه خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ خبر، گزارش، مصاحبه، گزارش تصویری و چندرسانه‌ای مخابره شده که بازدید بسیار خوبی داشته است.

جهاد دانشگاهی در صف مقدم دفاع از آرمان‌های انقلاب/ خدمت به مردم خستگی ندارد

رئیس جهاد دانشگاهی گلستان با تأکید بر اینکه جهاد دانشگاهی در حوزه «آموزشی»، «پژوهشی» و «پشتیبانی» استان هم پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است، افزود: یکی از دلایلی که جهاد دانشگاهی به طور جدی در حوزه «اسب اصیل ترکمن» ورود کرده، رقم بالای تجارت جهانی در این بخش است که عملاً کشورمان در آن هیچ سهمی ندارد و در استان گلستان برای استفاده از این ظرفیت به شدت غفلت شده و با استفاده از پتانسیل فناورانه و علمی جهاد دانشگاهی می‌توان در بخش‌های اصلاح نژاد، بهبود ژنتیکی و ذخیره ژنتیکی کارهای خوبی انجام داد.

وی با اشاره به اینکه طی ۲ سال گذشته در حوزه «آموزشی و کارآفرینی» جهاد دانشگاهی ۲۳ هزار و ۸۶۷ نفر از دوره‌های برگزار شده در این مرکز بهره‌مند شدند، خاطرنشان کرد: آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت با ۱۰ هزار و ۹۵ نفر بیشترین میزان آموزش را به خود اختصاص داده است که ۱۶ درصد از این افراد پس از دریافت مدرک شاغل شدند.

شهبازی با تأکید بر اینکه قطعاً جهادگران جهاد دانشگاهی در تعیین سرنوشت خود و دفاع از آرمان‌های انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی در صف مقدم قرار دارند، اضافه کرد: اینکه جهادگران سیاسی و یا اینکه وابسته به حزب و یا گروه و طیف خاص باشند، عملاً آنها را از ادامه مسیر باز می‌دارد و نیروهای جهاد با استفاده از همه توان در تحقق اهداف محوله حرکت می‌کنند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم سیاست زدگی جهاد دانشگاهی، گفت: رسالت‌ ما در این نهاد مقدس بسیار مهمتر از مسائل زودگذر سیاسی و حزبی است.

رئیس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه ما برای رسیدن به اهداف مشخص و ماموریت‌های ویژه خود ایثار و گذر از منافع شخصی مان را تکلیف خود می‌دانیم، گفت: جهاد دانشگاهی گلستان امروز با باوری جدی به آرمان‌های بلند نظام و انقلاب با تکیه بر جوانی، پارسایی و دانایی به دنبال فتح قله‌های بلند پیشرفت و آبادانی برای مردم عزیز است. 

به گزارش ایسنا، در پایان این گردهمایی از جهادگران برتر استان گلستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha