• دوشنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402072416555
  • خبرنگار : 50060

بیست‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان قزوین برگزار می‌شود

 بیست‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان قزوین برگزار می‌شود

ایسنا/قزوین بیست‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان قزوین به عنوان مهمترین رخداد تئاتری با تمرکز بر اجراهای عمومی در ۲ بخش تئاتر صحنه‌ای و تئاتر خیابانی برگزار می‌شود.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان با هدف پیشبرد سطح کیفی آثار، گسترش تئاتر در سراسر نقاط استان، رشد و توسعه تئاتر با توجه به شاخصه‌های ملی، قومی، منطقه‌ای و ارتقای تولیدات سالانه هنرمندان تئاتر استان، بیست‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان قزوین را به عنوان مهمترین رخداد تئاتری با تمرکز بر اجراهای عمومی در ۲ بخش تئاتر صحنه‌ای و تئاتر خیابانی برگزار می‌کند.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، اهداف کلی و محورهای اصلی جشنواره ایران قوی، غرور ملی، خودباوری و پرهیز از خود تحقیری، ایثار، شهادت، مقاومت و مکتب حاج قاسم، سرمایه انسانی نسل نوجوان و جوان انقلاب، امید اجتماعی، ارتقای نهاد خانواده، زن از دیدگاه دینی، ارزشی، اخلاقی و انسانی، همگرایی ملی، ارزش‌های انسانی و اسلامی، آرمان‌های انقلاب، مهدویت و انتظار، دفاع مقدس، چهره های شاخص قزوینی، تاریخ‌های سرنوشت‌ساز انقلاب، جنگ رسانه‌ای و روایت دروغ و توجه به شعار سال است.

بنا بر این خبر تمامی گروه‌های نمایشی که از تاریخ اتمام جشنواره استانی سال ۱۴۰۱ تا ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۲ اجرای عمومی داشته باشند، می‌توانند با ارائه مدارک مورد نیاز، آمادگی خود را جهت حضور در جشنواره اعلام کنند و تاریخ بازبینی آثار ۸ تا ۱۰ آبان و اعلام اسامی برگزیدگان ۱۱ آبان خواهد بود و جشنواره بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در تاریخ ۱۵ تا ۱۹ آبان  برگزار خواهد شد.

آدرس دبیرخانه جشنواره قزوین، بلوار آزادگان(غیاث آباد)، جنب مسجد امام خمینی(ره)، دبیرخانه دائمی جشنواره‌های تئاتر استان قزوین است و علاقه‌مندان جهت حضور در جشنواره برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۸۳۳۶۹۱۴۱۱ تماس گرفته و یا به سامانه اطلاع‌رسانی فرهنگ و ارشاد به نشانی ghazvin.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha