• دوشنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1402072416704
  • خبرنگار : 71579

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

حمله زمینی به غزه «خط قرمز» است

حمله زمینی به غزه «خط قرمز» است

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران نسبت به ورود زمینی به نوار غزه به صهیونیست‌ها هشدار داد.

به گزارش ایسنا، ابراهیم عزیزی، نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با اسپوتنیک گفت که ورود زمینی به غزه خط قرمز است و جبهه مقاومت منتظر این اشتباه بزرگ است.

وی گفت که اگر رژیم صهیونیستی بمباران غزه را متوقف نکند باید منتظر شعله‌ور شدن جبهه‌های متعدد نبرد علیه خود باشد.

روز گذشته «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران  در گفت‌وگو با شبکه الجزیره تاکید کرد که اگر توقف تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه انجام نشود، گسترش جبهه‌های جنگ بعید نخواهد بود و احتمال این امر هر لحظه بیشتر می‌شود.

امیرعبداللهیان همچنین گفت: به رژیم صهیونیستی از طریق حامیانش اعلام کردیم که اگر جنایت‌هایش در غزه متوقف نشود، فردا دیر خواهد بود.امیدواریم که تلاش‌های سیاسی مانع گسترش دایره جنگ شود در غیر این صورت هیچ‌کس نمی‌داند که در ساعت آتی چه اتفاقی رخ خواهد داد.

دیپلمات ارشد ایران همچنین هشدار داد: ایران نمی‌تواند نسبت به این وضع تماشاچی باشد.

وزیر خارجه ایران درباره دیدار و رایزنی با دبیرکل حزب‌الله لبنان نیز گفت: در جریان دیدارم با «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان مطلع شدم که تمام سناریوها مطرح است.

او خاطرنشان کرد که اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی این سیاست‌ها را متوقف نکنند، دایره جنگ متوقف نخواهد شد و اگر دایره جنگ گسترش یابد آمریکا نیز خسارت‌های سنگینی متحمل خواهد شد.

امیرعبداللهیان افزود: تداوم تجاوزها و نبود راه‌حل سیاسی به مثابه ریختن هیزم روی آتش است و باعث می‌شود که امور از کنترل خارج شود.

وزیر امور خارجه ایران همچنین با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه تاکید کرد که منطقه و طرف‌های فعال در آن تماشاچی نخواهند ماند.

امیرعبداللهیان گفت: موضوع اسرای غزه خط قرمز مقاومت است اما مقاومت مسئله اسرای غیرنظامی را بررسی می‌کند. حزب‌الله تمام خطوط قرمز را مشخص کرد و اقدامات مناسب در هر مرحله را اتخاذ خواهد کرد.

دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران در گفت: به صهیونیست‌ها می‌گویم اگر دنبال جنگ هستید با نیروهای نظامی بجنگید نه زن‌ها و کودکان.

امیرعبداللهیان در ادامه گفت که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی آرزوها و رویاپردازی‌هایی دارد اما اکنون خودش و کابینه‌اش ساکت شده و واشنگتن جلو آمده است تا از مجسمه و عروسک رژیم صهیونیستی محافظت کند.

وزیر خارجه ایران هشدار داد: اگر رژیم صهیونیستی تصمیم بگیرد که وارد غزه شود، رهبران مقاومت آن را به قبرستان نظامیان اشغالگر تبدیل خواهند کرد.

حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه در سایه زمزمه‌ها مبنی بر آغاز عملیات زمینی ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه وارد نهمین روز خود شده و طبق تازه‌ترین خبرها، تعداد شهدای فلسطینی به ۲۳۲۹ نفر و تعداد زخمی‌ها به ۹۰۲۴ نفر رسیده که اکثرشان کودکان و زنان هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۴ ۲۱:۳۰

لعنت خداوند بر اسرائیل و حامیانشون الهی آمین زنده باد جمهوری اسلامی ایران

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۴ ۲۳:۲۴

این زن و بچه مردم فرق نمی کند هر طرف دعوا گناه دارند چه جوری وجدانتان اسوده است مردم سلاخی شدند

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۵ ۰۱:۰۶

خط قرمز چی بنده خدا ؟؟؟ آمریکا با اون همه ادعا ترسیده و گفته نیازی به حضور نیروهای ما در غزه نیست .اونوقت اسرائیل جرأت می‌کنه به غزه وارد بشه که خط قرمز شماها باشه ؟؟؟ غزه پر است از تونلها و مهمات و نیروهای حماس .هیچ ارتش عاقل یا دیوانه ای به خودش اجازه نمیده وارد چنین جهنمی بشه.از اونطرف به محض کوچکترین حرکت جبهه‌های حزب‌الله لبنان و مقاومت سوریه و عراق باز میشوند و حتی یک صهیونیست هم زنده نمی ماند.که البته نیروهای مقاومت خط سوم مثل ایران و پاکستان و افغانستان و وووو هم هستند که خاک اسرائیل رو به توبره میکشند..شما برو به خواب مرغوبتر برس .آفرین پسر..

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۵ ۰۱:۲۰

وقت آن است که تکرار شود کرببلا از چپ و راست به دشمن برسد تیر بلا ✊✊✌✌✌لبیک یا مهدی

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۵ ۰۲:۱۹

غزه‌امروزکربلااست‌سکوت‌جایز‌نیست

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۵ ۰۷:۰۰

عین تخلیه نفت توسط آمریکا اینم خط قرمزه!!!!@@!

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۵ ۱۱:۱۱

وای که اگر خامنه ای حکم جهادم دهد!!

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۵ ۱۱:۳۱

بخدا قسم که باید اسرائیل رو گورستان صهیونیست براه انداخت

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۵ ۱۱:۳۵

حامیت‌ کشورهای‌ اسلامی‌ ووو بعدا، نامردی‌ غاصبین‌ حتی‌ یک‌روز هم نباید‌ درنگ‌ می‌کردند. واقعا مردم‌ را سلاخی‌ کرده‌اند و کودکان‌ معصوم‌‌ و جوانان‌ جلو چشم‌ پدر مادر و خواهر قتل‌عام‌ و پر پر می‌شوند، یارب‌‌ به‌ درگاهت‌ شکایت‌ دارم‌ که‌ چرا بعد ۷۵‌ سال‌ ظلم‌ ناروا گوش‌ مالی‌ نمی‌دهی؟

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۵ ۱۵:۰۹

درود بر آزادگان جهان و نفرین بر ظالمان و جنایتکاران و ضعیف کشان،خون بیگناهان گریبان قاتلان را خواهد گرفت،اگرچه در رفاه باشند،حق همیشه پیروز بوده و هست،باطل اما خود می‌داند باطل و شکست خواهد خورد،

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۵ ۲۰:۳۵

اسرائیل وارد غزه هم خواهد شد وخط قرمز هم ازبین خواهد رفت ، شعار برای مصرف داخلی شاید تا مدتی جواب بدهد اما اگر در زمان لزوم به عمل نینجامد به ضد تبلیغ بدل خواهد شد . البته آمریکا و اسرائیل هم زیاد بدشون نمیاد که ایران و حزب الله وارد درگیری شوند. باید منتظر بود .