• دوشنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402072416817
  • خبرنگار : 50184

رویداد "نما" در کرمانشاه آغاز بکار کرد

 رویداد "نما" در کرمانشاه آغاز بکار کرد

ایسنا/کرمانشاه رویداد ملی نما(نوآوری مشارکت‌های اجتماعی) با حضور ۱۴ تیم از شش استان کشور به میزبانی کرمانشاه آغاز شد.

احسان ماکویی دبیر رویداد ملی نما، امروز(۲۴ مهر) در مراسم افتتاحیه این رویداد در کرمانشاه، با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری این رویداد از اواخر سال گذشته، اظهارکرد: فراخوان رویداد ملی نما از اردیبهشت امسال منتشر و تا ۱۵ تیر ادامه پیدا کرد و طی این مدت ۴۲۲ تیم در آن ثبت نام کردند و در نهایت ۸۰ تیم برگزیده انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه تیم های شرکت کننده در این رویداد در گروه سنی ۱۸ تا ۲۵ سال هستند، افزود: این تیم ها ایده های خلاقانه خود را در راستای حل مشکلات اجتماعی همچون آلودگی هوا، طلاق، اعتیاد، مسائل سالمندان و معلولین، کودکان کار و ازدواج در رویداد نما مطرح و پرورش می دهند.

رئیس اداره مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت  ورزش و جوانان تصریح کرد: این رویداد در گام ابتدایی به شکل استانی برگزار شد و بدنبال آن برگزاری منطقه‌ای آن در دستور کار قرار گرفت که برای اجرایی شدن آن استانها را به پنج منطقه تقسیم کردیم.

وی خاطرنشان کرد: میزبانی رویدادهای منطقه‌ای "نما" به استان های گلستان، آذربایجان شرقی، اصفهان، سیستان و بلوچستان و کرمانشاه داده شد که تاکنون کمپ آموزشی مناطق گلستان و آذربایجان شرقی را برگزار کرده ایم و هم اکنون هم رویداد منطقه کرمانشاه در حال برگزاری است که سه روز طول می کشد.

ماکویی در ادامه با اشاره به حضور ۱۴ تیم از شش استان کرمانشاه، همدان، کردستان، ایلام، خوزستان و لرستان در این رویداد، عنوان کرد: امیدواریم تیم هایی که در این رویداد حضور دارند، طی این مدت با پشتیبانی های صورت گرفته روی ایده های خود کار کنند و در مدت شش ماه بتوانند آن را پرورش داده و به مرحله اجرایی شدن برسانند.

وی یادآورشد: تیم های شرکت  کننده در این رویداد مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته و می توانند در کمتر از یک ماه سمن حوزه جوانان خود را ثبت کنند و از نظر مالی هم مورد حمایت قرار می گیرند.

دبیر رویداد ملی نما در پایان گفت: تیم هایی که ایده های آنها قابلیت اجرایی شدن داشته باشد را هم به سرمایه گذاران و ارگانهای آن حوزه معرفی می کنیم و هم خودمان از آنها حمایت مالی خواهیم داشت.

 رویداد "نما" در کرمانشاه آغاز بکار کرد

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha