• دوشنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402072416842
  • منبع : بازار

بیستمین نمایشگاه تجهیزات پلیس آغاز شد

بیستمین نمایشگاه تجهیزات پلیس آغاز شد

افزایش ۱۵درصدی حضور خارجی‌ها در نمایشگاه تجهیزات پلیس/ حضور ماد امواج آریا در بیستمین نمایشگاه پلیس

نمایشگاه تجهیزات پلیس ۱۴۰۲ از صبح امروز در مصلای امام خمینی تهران آغاز به کار کرد. شرکت دوربین های مداربسته و لوازم جانبی ماد امواج آریا در بیستمین نمایشگاه پلیس ۱۴۰۲ حضور خواهد داشت. علاقه مندان می‌توانند برای بازدید از غرفه این شرکت به غرفه AS۱۶ مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از وب‌سایت ماد امواج آریا، نمایشگاه تجهیزات پلیس، از صبح امروز با حضور فرماندهان انتظامی و وابستگان نظامی و سفرای کشورهای خارجیدر محل مصلای امام خمینی تهران برگزار شد. بیستمین دوره نمایشگاه ایپاس که از ۲۴ تا ۲۷ مهرماه ادامه خواهد داشت میزبان بیش از ۲۲۰ شرکت داخلی و خارجی در زمینه تولیدات تجهیزات پلیسی ،ایمنی و امنیتی است. حضور ۳۵ برند و شرکت از ۱۶ کشور از ویژگی‌های دیگر این دوره از نمایشگاه تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی است. ۲۰ رده پلیس نیز در نمایشگاه با خدمات و دستاوردهای خود حاضر هستند و فعالیت خود در حوزه امنیتی را نمایش خواهند داد. ٦٠٠ محصول در این دوره نمایشگاهی در معرض بازدید عموم مردم و مجموعه‌های تخصصی قرار خواهد گرفت که از این تعداد ۲۵ درصد مربوط به شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی است.

اهداف نمایشگاه ایپاس این نمایشگاه فرصتی طلایی برای سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در زمینه تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی است تا با ارائه محصولات و خدمات خود با سرمایه‌گذاران و مخاطبان جدیدی آشنا شوند. اما از مهم‌ترین اهداف حضور در این نمایشگاه می‌توان به: ایجاد فرصتی برای تبادل ایده‌ها و نظرات نوآورانه ایجاد شکوفایی و رونق اقتصادی و فرهنگی در زمینه اشتغال حمایت از تولیدات داخلی، نخبگان و فعالین در این حوزه کارگاه‌های آموزشی جهت گسترش فرهنگ استفاده از تجهیزات امنیتی و ایمنی بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها امکان مشارکت منابع تولید و مصرف با هدف کوتاه کردن دست واسطه آشنایی با فعالین در حوزه ایمنی و امنیت برگزاری نشست‌ها و کنفرانس‌ها بروزرسانی، توسعه و ارتقای کمی و کیفی تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی و... اشاره کرد.

نقش پررنگ مجموعه انتظامی در تامین امنیتبیستمین نمایشگاه تجهیزات پلیس آغاز شد

قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی در افتتاحیه این مراسم گفت: حمله پیروزمندانه مقاومت به رژیم غاصب صهیونیستی این عملیات سیلی محکم مردم مظلوم فلسطین بود. درسی که امروز جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین به صهیونیست‌ها دادند در تمام دنیا طنین انداز شده و درس عبرتی برای غاصبان خواهدبود.

او ادامه داد: در جمهوری اسلامی مجموعه انتظامی از مرزها تا خیابان و کوچه ها نقش ایمنی و امنیت را دارد که جایگاه ویژه‌ای در دنیا به مجموعه انتظامی ایران می‌دهد. برای پلیس تفاوتی میام امنیت و آرامش هموطنان خود و کسانی که به عنوان وطن دوم ایران را برای زندگی و خدمت انتخاب کرده باشند وجود ندارد.

رضایی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان در حال حاضر در پلیس هویت و جایگاه ویژه‌ای در چرخه نظم و امنیت دارند. همچنین در راستای اقتصاد مقاومتی پلیس بسترساز شرکت های دانش‌بنیان در حوزه امنیتی و ایمنی برای تجاری سازی و صادرات محصولات است.

بیستمین نمایشگاه تجهیزات پلیس آغاز شد

افزایش ۱۵درصدی حضور خارجی‌ها در نمایشگاه

همچنین سردار هابیل درویش، مدیرعامل بنیاد تعاون تعاون فراجا، در ادامه توضیح داد: در نمایشگاه ۷۰ درصد محصولات مربوط به تولیدات داخلی است. امسال شاهد افزایش ۱۵ درصدی حضور شرکت های خارجی هستیم که نشان از استقبال خارجی ها برای حضور در این رویداد است.

همچنین شرکت‌های داخلی زیادی در این نمایشگاه حضور دارند که ماد امواج آریا یکی این شرکت‌هاست؛  ماد امواج آریا، شرکت واردات و تولید قطعات و محصولات با کیفیت و بروز در حوزه ی تکنولوژی با اولویت محصولات حفاظت و امنیت (دوربین مداربسته، دستگاههای ضبط کننده، دزدگیر و لوازم جانبی) و لوازم جانبی موبایل همین طور خدمات پس از فروش است. علاقه مندان می‌توانند برای بازدید از غرفه شرکت ماد امواج آریا، به غرفه AS۱۶ مراجعه کنند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha