• دوشنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۲ / ۱۹:۰۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402072417108
  • خبرنگار : 50536

رئیس مرکز آموزش و درمانی رازی تبریز خبر داد

تخصیص ۳۶ میلیارد تومان برای بازسازی و تعمیرات بیمارستان رازی تبریز

تخصیص ۳۶ میلیارد تومان برای بازسازی و تعمیرات بیمارستان رازی تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس مرکز آموزش و درمانی رازی تبریز از تخصیص ۳۶میلیارد تومان برای بازسازی و تعمیرات بیمارستان رازی تبریز خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا دهه فجر سال‌جاری بخش مهمی از این طرح‌ها به پایان رسیده و آماده بهره برداری شود.

علی اصغرزاده، دوشنبه، ۲۴مهرماه در حاشیه همایش هفته سلامت روان، با اشاره به این‌که مرکز آموزش و درمانی رازی تبریز پس از بیمارستان رازی تهران دومین مجموعه بزرگ کشور به شمار می‌رود، خاطر نشان کرد: این مرکز درمانی علاوه بر مردم آذربایجان شرقی به بیماران استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان و سایر استان‌های نزدیک نیز خدمات ارائه می‌کند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ایجاد سه بخش تخصصی و فوق تخصصی بستری هر کدام با ظرفیت ۴۰ تخت که قبلا این بخش‌ها باهم بودند و بیش از ۱۷۰ تخت داشت، ایجاد اورژانس استاندارد با آخرین فناوری‌های روز روان شناسی، راه اندازی سامانه سرمایشی، بازسازی داروخانه مرکزی، نوسازی سالن اجتماعات به ظرفیت ۱۸۰ نفر، آزمایشگاه و ... از جمله طرح‌هایی است که در دست اجرای بیمارستان رازی تبریز است.

وی یادآور شد: طرح‌های بهسازی، نوسازی و توسعه‌ای این مرکز پس از ۴۸ سال توسط دولت سیزدهم شروع شده است. 

وی راه‌اندازی بخش ام آی آر را یکی از اقدامات بسیار مهم دولت سیزدهم در مرکز آموزشی و درمانی رازی تبریز عنوان کرد و گفت: دولت سیزدهم ۴۵میلیارد تومان برای خرید این دستگاه از کشور هلند هزینه کرده که مدرن‌ترین دستگاه بعد از بیمارستان کودکان و امام رضا(ع)است و با تعرفه‌های دولتی برای استفاده عموم مردم به کار گرفته کی‌شود.

وی ادامه داد: ۸۵۰ نفر پرسنل در بخش‌های مختلف این بیمارستان مشغول به فعالیت هستند و به صورت شیفت ۲۴ساعته در بیمارستان رازی، باباغی و امام خمینی(ره) به مردم خدمت ارائه می‌کنند.

وی با بیان این که ماهانه ۶۰۰ نفر به اورژانس این بیمارستان مراجعه می‌کنند و خروجی افراد از این بیمارستان کمتر است، تصریح کرد: ۷۰ درصد این بیماران در بخش‌های مختلف بستری می‌شوند.

تخصیص ۳۶ میلیارد تومان برای بازسازی و تعمیرات بیمارستان رازی تبریز

تخصیص ۳۶ میلیارد تومان برای بازسازی و تعمیرات بیمارستان رازی تبریز

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha