• دوشنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۲ / ۱۹:۲۸
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1402072417128
  • خبرنگار : 71661

آماده‌باش آمریکا به ۲۰۰۰ سرباز برای اعزام به سرزمین‌های اشغالی

آماده‌باش آمریکا به ۲۰۰۰ سرباز برای اعزام به سرزمین‌های اشغالی

مقامات دفاعی آمریکا اعلام کردند که پنتاگون حدود ۲۰۰۰ سرباز را برای اعزام احتمالی به سرزمین‌های اشغالی آماده کرده است.

به گزارش ایسنا، چند مقام دفاعی آمریکا اعلام کردند که وزارت دفاع این کشور به حدود ۲۰۰۰ سرباز آمریکایی دستور داده تا در صورت نیاز به حمایت از رژیم صهیونیستی، آماده اعزام به سرزمین‌های اشغالی باشند تا در آنجا به نظامیان صهیونیست مشاوره داده و از آن‌ها پشتیبانی پزشکی به عمل بیاورند.

به گفته این مقامات، این سربازان آمریکایی برای رژیم صهیونیستی نخواهند جنگید و هیچ پیاده‌نظام آمریکایی در میان آن‌ها دیده نمی‌شود.

وال‌استریت ژورنال به نقل از این منابع آمریکایی نوشت: در حال حاضر برخی از این سربازها در داخل خاورمیانه و بعضی در خارج این منطقه مستقر هستند، از جمله در اروپا.

به گزارش این روزنامه، مشخص نیست که پنتاگون تحت چه شرایطی سربازانش را به سرزمین‌های اشغالی اعزام می‌کند، اما این تصمیم وزارت دفاع آمریکا نشان از آن دارد که واشنگتن از حمله زمینی احتمالی صهیونیست‌ها به نوار غزه حمایت می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۴ ۱۹:۵۶

چرا وقتی آمریکا سرباز میفرسته برای کمک به ظالمان و اشغالگران ، مسلمانان بسیج نمیشوند واقعا خاک بر سر این بی اتحادی خاک بر سر این بی غیرتی خاک بر سر این همه نادیده گرفتن مظلومیت فلسطین به دست مسلمانان . چرا رگ غیرتی در مسلمانان نیست . بله نیست این یک آزمایش بزرگ برای مسلمانان است که واقعا نشان بدهند چی هستند . همین مسلمانهایی که زمان امام علی امامشان ولی و رهبرشان را تنها گذاشتند . همین مسلمانهایی که امام حسین را تنها گذاشتند به خاطر پول و منافعشان . غزه یک امتحان برای مسلمانان جهان است

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۴ ۲۲:۴۳

ای آمریکا ای شیطان بزرگ وای بزرگترین جنایتکارومدافع جنایتکاران وکودک کشان،!همه ی مسلمانان وخصوصاً مقاومت منتظرورودتان هستند،چه روزخوبی خواهدبودآنروزکه علناً درفلسطین اشغالی علیه حماس واردجنگ شوید،ناراحت که نخواهیم شد،بلکه جشن خواهیم گرفت،چون همه تون را نابودخواهیم کرد،لطفاً تابوتهای خودراهم بهمراه بیاوریدچون دوران بزن درروسپری شده است،خوددانید@!@@!

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۵ ۰۱:۰۱

خدامیداندکه ما ناراحت نمیشویم بلکه خوشحال میشویم که رودروی آمریکاییهابجنگیم وآنان را نابودکنیم فقط تابوت برای آنان نداریم،لطفاً تابوت خودرا هم همراه بیاورید،چون دوران بزن درروتموم شده وبازگشتی برای شما آمریکائیهای جنایتکاروجود ندارد.

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۵ ۱۱:۱۳

همین که امریکا می خواهد از اسرائیل حفاظت کند یعنی فروپاشی اسرائیل تاریخ معاصر گواه این است هرجا امریکا وارد شده کاری از پیش نبرده و با سر افکندگی خارج شده دیر یازود

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۵ ۱۸:۲۰

این گوواین میدان بسم الله ولی بلوف می زنید