• دوشنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402072417145
  • خبرنگار : 50039

انتشار فراخوان جشنواره ریحانه بهشتی/ مهلت ارسال آثار ۳۰ آذر

انتشار فراخوان جشنواره ریحانه بهشتی/ مهلت ارسال آثار ۳۰ آذر

ایسنا/گلستان مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری جشنواره «ریحانه بهشتی» در سطح استان خبر داد و گفت: علاقمندان می‌توانند موشن گرافی، عکس نوشته، دلنوشته و داستانک خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

محمود غریب‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه همه ساله در راستای ارتقای کیفیت آثار تولیدی هنرمندان و اصحاب قلم استان گلستان جشنواره‌های مختلفی در سطح استانی، منطقه‌ای و ملی برگزار می‌شود، اظهار کرد: در همین راستا برای شناسایی و معرفی آثار فاخر، جشنواره استانی «ریحانه بهشتی» در سطح استان گلستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در چهار بخش «موشن گرافی، عکس نوشته، دلنوشته و داستانک» برگزار می‌شود، ادامه داد: دین مداری و نقش آن در سلامت و اخلاق اجتماعی، نقش بانوی الگوی سوم در تحکیم وحدت خانواده، ازدواج و تشکیل خانواده با معیار سبک زندگی قرآنی و نقش آفرینی بانوان در کاهش آسیب‌های اجتماعی از منظر قرآن، موضوعات جشنواره مذکور است.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با تأکید بر اینکه جشنواره «ریحانه بهشتی» به میزبانی شهرستان «آزادشهر» برگزار خواهد شد، افزود: زیست عفیفانه در ارتقاء سطح اخلاق اجتماعی، فرزندآوری، گرایش به ارزش‌های حیا و فرهنگ پوشش در نوجوانان و نقش نماز و امر به معروف در سلامت روحی و روانی فردی و اجتماعی از دیگر موضوعات این جشنواره حول محور پایداری خانواده و زیست عفیفانه است.

وی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره را ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ از طریق شماره همراه ۰۹۳۵۹۳۲۷۸۵۷ عنوان کرد و با بیان اینکه توضیحات تکمیلی و آیین نامه اجرایی جشنواره در سایت golestan.farhang.gov.ir/fa/fairandfestival درج شده است، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری و شورای اسلامی شهر آزادشهر و مؤسسه قرآنی آل یاسین فارسیان در برگزاری جشنواره مذکور همکاری دارند.

غریب‌آبادی تولید آثار فاخر و ارزشمند را ماحصل برگزاری اینگونه جشنواره‌های استانی و معرفی برای رقابت در سطح ملی و یا حتی بین‌المللی دانست و خاطرنشان کرد: برای آثار برگزیده جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

انتشار فراخوان جشنواره ریحانه بهشتی/ مهلت ارسال آثار ۳۰ آذر

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha