• دوشنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۲ / ۲۰:۵۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402072417156
  • خبرنگار : 50042

افزایش روحیه معنویت در بین نیروهای مسلح یک دستاورد عظیم است

افزایش روحیه معنویت در بین نیروهای مسلح یک دستاورد عظیم است

ایسنا/گیلان نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه روحیه معنویت روز به روز در بین نیروهای مسلح در حال تقویت و قوی شدن است، گفت: افتخارات ارزشمند حاصل شده در حوزه‌ دفاعی مرهون روحیه‌ ایمان، معنویت و اخلاص مجموعه‌ نیروهای فعال در حوزه نظامی و پشتیبانی نیروهای مسلح است.

آیت‌الله رسول فلاحتی امروز، ۲۴ مهر در دیدار با رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به نقش‌ مهم نیروهای مسلح در افزایش اقتدار کشور اظهار کرد: روز به روز شاهد نقش‌آفرینی جوانان خوب، مؤمن، کارآمد و دلسوخته نظام در این محور هستیم که از حیث معنویت اصلا قابل مقایسه با گذشته نیست.

وی با بیان اینکه روحیه معنویت روز به روز در بین نیروهای مسلح در حال تقویت و قوی شدن است، افزود: افتخارات ارزشمند حاصل شده در حوزه‌ دفاعی مرهون روحیه‌ ایمان، معنویت و اخلاص مجموعه‌ نیروهای فعال در حوزه نظامی و پشتیبانی نیروهای مسلح است لذا باید فرهنگ جهاد و از خودگذشتگی بزرگان و فرماندهان به جوانان امروز انتقال داده شود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به جدی گرفتن سربازان گفت: سربازان به ‌مدت دو سال در اختیار نیروهای مسلح هستند و خدمت سربازی را سپری می‌کنند و باید کاری شود تا بعد از دو سال احساس کنند که از یک دانشگاه معنوی و معرفتی خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه بعضی‌ افراد فقط دست روی نقاط سیاه می‌گذارند و نکات مثبت و دستاوردهای عظیم را نمی‌بینند، گفت: قبل از انقلاب کوچه‌هایمان باتلاق بود اما امروز آبادانی و امکانات آب و برق و... حتی به دورترین نقطه شهر و روستاهایمان رسیده است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید در نیروهای مسلح و ضرورت انتقال پیام این دستاوردها به جوانان، بیان کرد: از تلاش‌ها و زحمات همه روحانیون عقیدتی سیاسی و نظامیان و افسران در نیروهای مسلح تشکر می‌کنم. باید به خانواده‌های نیروهای مسلح و جوانان‌شان بیشتر توجه شود و سرکشی از آن‌ها در دستورکار باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha